Key Account Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Yellow.Menu active.


Vezi toate job-urile Key Account Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Yellow.Menu
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.06.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei


    Yellow.Menu este un serviciu revolutionar care iti ofera posibilitatea sa comanzi meniuri de calitate chiar la tine acasa sau la birou. Alegi ce vrei sa mananci din meniul nostru, direct de pe website sau din aplicatii, si in maxim 30 de minute vei putea sa savurezi preparatele atent pregatite de chefii nostri. Yellow este un concept care revolutioneaza modul in care ai privit pana acum serviiciile de food delivery. Yellow ofera preparate de 5* la tine acasa sau la birou, in conditii de inalta calitate din punct de vedere al ingredientelor, livrarii cat si a experientei unice.

    Pentru ca mancarea sa fie intotdeauna proaspata si livrata in cel mai scurt timp, pregatim zilnic un numar limitat de preparate culinare. Nu ai reusit sa comanzi azi? Viziteaza-ne in fiecare seara si comanda preparatele pe care vrei sa le servesti in ziua urmatoare, alegand intervalul in care sa iti livram mancarea.

    Chef-ii nostri pregatesc zilnic meniuri sanatoase si apetisante. In fiecare zi te surprindem cu alte preparate culinare menite sa iti ofere o experienta de neuitat. Pentru a se asigura ca totul este perfect, bucatarii utilizeaza cele mai noi tehnici de lucru si se straduiesc sa iti ofere arome diferite in fiecare zi.

    Cerinte

    - Minim 3 ani de experienta in vanzari B2B, preferabil obtinuta in domenii precum telecom, IT, software, servicii B2B.
    - Buna cunoaștere a tehnicilor de vânzare;
    - Foarte bune abilităţi de comunicare, prezentare şi ascultare activă;
    - Orientare catre client si rezultate;
    - Limba engleza - nivel avansat;
    - Studii superioare;
    - Permis de conducere categoria B;
    - Cunostinte de Microsoft Office;
    - Portofoliul de clienti constituie avantaj

    Responsabilitati

    - Prezinta si promoveaza produsele corporate ale companiei;
    - Planifica intalniri cu clientii corporate
    - Dezvoltă relaţii de afaceri puternice cu clienţii corporate care să contribuie la furnizarea unor informaţii importante pentru planificarea strategiilor de vanzare si a pachetelor oferite de catre companie
    - Este responsabil cu realizarea planului de vânzări si venituri
    - Oferă asistenţă şi asigură consultanţa clienţilor pre/post vanzare;
    - Prospectează permanent piaţa pentru identificarea de noi clienţi şi pentru cresterea cotei de piaţă a serviciilor şi produselor companiei;
    - Monitorizează competiţia şi evoluţia pieţei în domeniu pentru a identifica şi comunica intern aspectele care necesită îmbunătăţiri;

    Alte informatii

    BENEFICII:
    Oportunitatea de a lucra, invata si a te dezvolta intr-un mediu profesionist.
    Masina de serviciu, telefon, laptop;
    Pachet salarial atractiv, bonusuri corelate cu performantele.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (131)