Office Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Contexpert active.


Vezi toate job-urile Office Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Media - Jurnalism active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Contexpert
Domeniu:
  • Marketing
  • Media - Jurnalism
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.05.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Membra a HLB International, Contexpert este o companie de top din Romania care ofera inca din 1996, servicii de contabilitate, consultanta fiscala, audit, inventariere, salarizare si administrare de personal (locul 5 in topul companiilor de contabilitate din Bucuresti, potrivit CECCAR).

    Creata in 1969, HLB este o retea internationala dinamica de consultanta de business care serveste clienti din peste 130 de tari, cu peste 600 de birouri in lume, 1900 de parteneri si peste 17000 de profesionisti. Membrii HLB si-au construit o reputatie puternica in tarile lor si proiecteaza o identitate globala comuna, promovand expertiza locala cu performanta internationala.

    Contexpert s-a nascut in urma cu 19 ani dintr-o initiativa indrazneata si a devenit o afacere de succes prin dedicatia totala a managementului si a angajatilor sai. In prezent, Contexpert este o companie respectata in mediul de afaceri romanesc, avand un portofoliu de peste 300 de companii nationale si multinationale ce deruleaza afaceri cu cifre de piata semnificative.

    Serviciile de calitate si oamenii sunt cele mai importante resurse pentru companie. S-a investit in ei si s-a creat o structura flexibila de promovare, in care fiecare isi poate gasi calea spre dezvoltarea profesionala. Managementul companiei a ales sa puna pret pe delegarea responsabilitatilor si cresterea continua bazata pe evolutia si specializarea echipei. Drept urmare, fiecare membru din echipa este incurajat sa devina din ce in ce mai bun in ceea ce face si sa reprezinta o sursa de inspiratie pentru cei aflati la inceput de cariera.

    Cerinte

    Cunostinte avansate de limba Engleza
    - Studii superioare (reprezinta un avantaj studiile in domeniul Marketing sau Management sau Administratie Publica)
    - Cunoasterea la un nivel avansat a pachetului MS Office, social media
    - Proactiv, ordonat, calm, diplomat si care isi doreste un loc de munca stabil
    - Sa aiba bune abilitati de comunicare si relationare
    - Sa stie sa isi organizeze eficient activitatea
    - Proactiv si implicat

    Responsabilitati

    - Primeste, distribuie, citeste, traduce sau arhiveaza corespondenta
    - Gestioneaza agenda de lucru si a intalnirile Managerului direct
    - Realizeaza activitatile de protocol si receptie
    - Asigura comunicarea online prin diverse postari pe sursele de socializare
    - Este implicata in toate proiectele si activitatile realizate de Directorul General sau echipa sa

    Alte informatii

    Ce beneficii oferim?

    - Abonament medical
    - Traininguri
    - Evenimente interne dedicate angajatilor
    - Teambuilding


    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    5000 - 5500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (112)