Suport Operational
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Suport Operational active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.06.2017 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
- Studii superioare;
- Experienta anterioara similara - constituie avantaj;
- Cunostinte de limba engleza.
• preluarea project planului de la AM / presales sau crearea unui project plan (minimalist) pentru proiectele castigate si primite spre implementare
• urmarirea project planului - obiectivelor proiectelor pana la obtinerea acceptantei finale
• urmarirea procedurilor create de BDMs:
pentru training:
trimitere mail informare cursanti privind curs
inregistrare clasa in MTM
Obtinere feedback de la participanti
pregatire materiale pentru trainer: foaie prezenta, procese verbale de receptie ,etc
postarea pe ecran receptie a programului / alocarii pe sali a trainingurilor
pentru integrare:
• gestionarea aprovizionarii de la furnizori:
la training:
crearea in sistem ERP a comenzilor de achizitie pentru training
plasarea efectiva (comunicare cu furnizorii) de comanda manuale, laborator, catering, vouchere examen in asa fel incat sa asigure existenta lor la timp pentru livrare
receptionarea efectiva (fizica) a materialelor comandate
inregistrarea in sistem ERP a receptiilor si facturilor de cumparare, alocate per proiect
la integrare:
creare comenzilor de cumparare in sistem ERP pentru proiectele de integrare
urmarirea receptiilor efective (fizice / materiale) versus comenzi plasate - informarea furnizorilor in cazul existentei de probleme
inregistrarea in sistem a receptiilor si facturilor de cumparare, alocate per proiect
• emiterea facturilor si proceselor verbale de predare / acceptanta / etc
mentinerea fluxurilor de comunicare cu partenerii” furnizori clienti (posta, facturi, contracte, receptii,etc)
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent Operational Junior (ONG Adopta un Copac) / Hibrid Aplica fara CV | |
Senior Operational Buyer BUCURESTI, | |
Operational Buyer BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (129) |
Raporteaza eroarea la