Suport Operational

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Suport Operational active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.06.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    - Studii superioare;
    - Experienta anterioara similara - constituie avantaj;
    - Cunostinte de limba engleza.

    Responsabilitati

    • preluarea project planului de la AM / presales sau crearea unui project plan (minimalist) pentru proiectele castigate si primite spre implementare
    • urmarirea project planului - obiectivelor proiectelor pana la obtinerea acceptantei finale
    • urmarirea procedurilor create de BDMs:
    pentru training:
     trimitere mail informare cursanti privind curs
     inregistrare clasa in MTM
     Obtinere feedback de la participanti
     pregatire materiale pentru trainer: foaie prezenta, procese verbale de receptie ,etc
     postarea pe ecran receptie a programului / alocarii pe sali a trainingurilor
    pentru integrare:
    • gestionarea aprovizionarii de la furnizori:
    la training:
     crearea in sistem ERP a comenzilor de achizitie pentru training
     plasarea efectiva (comunicare cu furnizorii) de comanda manuale, laborator, catering, vouchere examen in asa fel incat sa asigure existenta lor la timp pentru livrare
     receptionarea efectiva (fizica) a materialelor comandate
     inregistrarea in sistem ERP a receptiilor si facturilor de cumparare, alocate per proiect
    la integrare:
     creare comenzilor de cumparare in sistem ERP pentru proiectele de integrare
     urmarirea receptiilor efective (fizice / materiale) versus comenzi plasate - informarea furnizorilor in cazul existentei de probleme
     inregistrarea in sistem a receptiilor si facturilor de cumparare, alocate per proiect
    • emiterea facturilor si proceselor verbale de predare / acceptanta / etc
    mentinerea fluxurilor de comunicare cu partenerii” furnizori clienti (posta, facturi, contracte, receptii,etc)

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (129)