Analist Suport IT
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BCR active.Vezi toate job-urile Analist Suport IT active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | BCR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.05.2017 |
Remote work: | On-site |
Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.
Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.
BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.
In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.
Calificare si experienta:
Studii superioare de lunga durata in domeniul IT sau domeniul Bancar;
Vechime in specialitate de minim 2 ani;
Cunostinte despre banca si produse / servicii bancare;
Cunostinte economice si financiare;
Cunostinte in tehnici de modelare date; experienta in utilizarea unor pachete software specializate (tehnici UML, XML) poate constitui un avantaj;
Lucrul cu pachete complexe software in dezvoltarea de aplicatii pentru domeniul bancar constituie un avantaj;
Experienta in tehnologia Oracle constituie un avantaj .
Responsabilitati specifice:
Ofera asistenta tehnica de nivel 2 pentru incidentale escaladate de la nivelul 1 de suport al bancii, respectand SLA-urile aflate in vigoare;
Transmite spre solutionare incidentele care nu pot fi rezolvate in cadrul echipei catre departamentele corespunzatoare din cadrul directiilor IT;
Rezolva si documenteaza solicitarile de parametrizare primite de la nivelul 1 de suport, respectiv de la celelate departamente din cadrul directiilor IT;
Documenteaza si asigura suport constant pentru aplicatii;
Documenteaza solutiile care pot fi livrate pentru rezolvare la nivevul 1 de suport;
Intretine folderele corespunzatoare echipei in Source Safe, astfel incat acestea sa contina obiectele noi, respectiv versiunea actualizata a obiectelor modificate;
Se preocupa de cresterea nivelului de instruire prin participarea la sesiuni de training, respectiv prin autoinstruire;
Aduce la cunostinta reponsabilului direct orice cerinta de business, primita pe alta filiera (telefon, e-mail, fax, adresa etc.) decat fluxul intern aprobat, pentru a fi inregistrata corespunzator si a pregati un raspuns si/sau o modalitate de rezolvare;
Semnaleaza imediat sefilor ierarhici din cadrul directiei orice incident major in functionarea aplicatiilor bancare.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Analist Baze de Date (Excel) Hybrid | |
Consultant suport aplicatii informatice BUCURESTI, | |
Analist Financiar Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (39) |
Raporteaza eroarea la