Operator date

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Holcim active.


Vezi toate job-urile Operator date active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Holcim
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Campulung Muscel
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 21.04.2017
    Scurta descriere a companiei

    Holcim Romania, membra a grupului LafargeHolcim din 2015, isi propune sa faca fata provocarilor secolului 21 lansand tehnologii si inovatii de varf in industria materialelor de constructii.
    Suntem o companie dinamica si moderna, care si-a dovedit spiritul de inovatie si profesionalism pe piata romaneasca prin produse si servicii extrem de apreciate. Din echipa noastra fac parte oameni pregatiti in domenii foarte variate. Cu totii avem in comun perseverenta, ambitia pentru performanta si pasiunea pentru lucrul bine facut.

    In plus, ne asiguram ca angajatii nostri sa beneficieze de cele mai bune conditii de munca, punand accent pe sanatatea si siguranta lor.

    Paseste cu increderea intr-o lume a oportunitatilor si alatura-te noua!

    Cerinte

    • Studii medii și minim 1 an experiență profesională pe un post similar
    • Cunoștințe de MS Office
    • Atentie la detalii și gandire analitica
    • Orientare catre rezultat
    • Abilitați de comunicare si spirit de echipa

    Responsabilitati

    • Gestioneaza activitatea de introducere date comerciale (preturi, costuri etc.)
    • Verifica tranzactiile de livrari sosite din sistemele logistice si semnaleaza eventualele erori
    • Transmite solicitarile specifice departamentului Suport Comercial catre EBS, urmareste si verifica in sistemul SAP rezolvarea solicitarilor transmise
    • Genereaza rapoarte specifice departamentului sau primite la cerere
    • Raspunde cu promptitudine solicitarilor clientilor (interni si externi) si solutioneaza toate aspectele semnalate de catre acestia, in limita competentei