Operator date
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Grupul Holcim Romania active.Vezi toate job-urile Operator date active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Grupul Holcim Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.04.2017 |
Remote work: | On-site |
Despre Holcim România
Grupul de companii Holcim România include Holcim România (două fabrici de ciment în Câmpulung și Aleșd, o fabrică de BCA la Adjud, o stație de măcinare, 28 stații de betoane, patru stații de agregate, două stații de lianți speciali, trei terminale de ciment, trei puncte de lucru pentru pre-tratarea deșeurilor - prin Geocycle) și Somaco Grup Prefabricate (cinci fabrici de prefabricate).
Grupul de companii Holcim România activează în zona producției de materiale de construcții performante, având ca principal obiectiv tranziția către o afacere complet sustenabilă, prin dezvoltarea unor produse cu amprentă de carbon cât mai redusă și printr-o preocupare constantă pentru protecția mediului. Toate proiectele companiei lucrează în sinergie pentru consumul responsabil de resurse naturale, utilizarea de tehnologii eficiente energetic, reducerea emisiilor, scăderea impactului din transport prin optimizarea traseelor de distribuție și prioritizarea mijloacelor cu consum redus de combustibil.
Specialiștii Holcim dezvoltă materiale pentru viitor bazându-se pe inovație și digitalizare, având ca principali vectori responsabilitatea socială și față de mediu, pentru comunități mai sustenabile, într-o economie circulară. În total, Grupul Holcim România are aproximativ 2000 de angajați.
• Studii medii și minim 1 an experiență profesională pe un post similar
• Cunoștințe de MS Office
• Atentie la detalii și gandire analitica
• Orientare catre rezultat
• Abilitați de comunicare si spirit de echipa
• Gestioneaza activitatea de introducere date comerciale (preturi, costuri etc.)
• Verifica tranzactiile de livrari sosite din sistemele logistice si semnaleaza eventualele erori
• Transmite solicitarile specifice departamentului Suport Comercial catre EBS, urmareste si verifica in sistemul SAP rezolvarea solicitarilor transmise
• Genereaza rapoarte specifice departamentului sau primite la cerere
• Raspunde cu promptitudine solicitarilor clientilor (interni si externi) si solutioneaza toate aspectele semnalate de catre acestia, in limita competentei
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Consultant with English- Constanta Aplica fara CV | |
Client Advisor with English -Arges (remote) Aplica fara CV | |
Client Advisor with English - Arad (remote) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (497) |
Raporteaza eroarea la