Asistent multimedia
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Asistent multimedia active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.05.2017 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
Candidatul ideal
Vorbești limba Franceză, ești creativ și pasionat de web design?
Te invităm să te alături echipei noastre de profesioniști.
Pentru reușită în această misiune, este nevoie de:
-Cunoștințe de limba franceză nivel avansat (minim B2);
-Cunoștințe de utilizare Adobe Photoshop/Illustrator/Indesign (reprezintă avantaj);
-Cunoștințe HTML, Wordpress;
-Atenție la detalii, bună organizare și rapiditate în livrare idei/concepte creative;
-Disponibilitate pentru formare în Franța și deplasări ocazionale.
În calitate de Asistent multimedia principalele tale misiuni vor fi:
-Realizarea suporturilor de comunicare (în format web și print): afișe, printuri pentru site-uri dedicate;
-Propunerea de idei creative în vederea atingerii unui grad cât mai mare de satisfacție în partea clientului;
-Conceperea de machete (multiple opțiuni) astfel încât alegerea finală să aparțină Clientului;
-Elaborarea conceptelor și creearea de ¨newsletter¨
-Gestionarea zilnică a site-ului.
Și pentru că apreciem implicarea, oferim:
-Formare la nivelul companiei și internațional;
-Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
-Pachet salarial și mediu de lucru atractive.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Representative (French-speaking)–Hybrid, Iasi Hybrid | |
Junior Contabil - EY Express Aplica fara CV | |
Junior Sanctions Analyst (English-speaking) – On-site, Iasi Iasi, | |
Vezi job-uri similare (9) |
Raporteaza eroarea la