Supply Chain Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Secom® active.


Vezi toate job-urile Supply Chain Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: Secom®
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Productie
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.04.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Compania Secom® este specializată în importul, promovarea și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe. Cu o experiență de 13 ani, Secom® susține demersul medicinei integrative prin portofoliul cu peste 250 de produse naturale: suplimente alimentare și fito-dermatocosmetice, de calitate excepțională, care acoperă toate nevoile pentru sănătate și frumusețe.
    Compania operează o rețea de 9 magazine în București, Brașov, Bacău, Iași, Ploiești și Timișoara și oferă programe de terapie complementară în cadrul Centrului de Medicină Integrativă. În prezent, echipa Secom® numără peste 130 de angajați la nivel național, însă atragem continuu oameni talentați și investim în dezvoltarea lor în cadrul companiei.

    Cerinte

    Personal Characteristics of the Candidate: Strategic Abilities Creative and Actual Customer focus (internal and external) Accountability and responsibility Problem-solving and math skills ROI approach to Strategic Choices   Experience: Minimum 3 years in a similar position Relevant experience in operational functions Experience in large or medium companies (international exposure is a must)   Studies/Certifications: University Graduate, commercial or technical major Certifications specific to Supply Chain Management and International Trade   Languages: Excellent English  Driving license - required

    Responsabilitati

    Professional- Related competencies: • Develop Supply Chain & Distribution Strategy based on country local market and legal requirements considering regional set-ups & best practice processes. • Negotiate and manage contracts with suppliers. • Manage transportation operations from supplier to warehouse and then to the customer while ensuring efficient use of resources. • Responsible for product demand planning in coordination with sales team.  • Responsible for setting the optimum inventory levels considering net working capital & customer service level. • Supervise procurement, to ensure product availability, by monitoring planning & delivery plans while maintaining stocks at the right levels, avoiding obsolescence & ensuring best inventory turnover.  • Responsible to define the required warehousing capacity, to accommodate goods at the right conditions meeting the company standards.  • Design the operating procedures to ensure best stock rotation and FEFO considering the agreed upon distribution strategy. • Responsible to design and implement the logistics policies and procedures that ensure best customer service level and optimum cost.  • Responsible for conducting regular meetings with sales and top customers and suppliers to discuss ways to improve efficiency & customer satisfaction. • Responsible to monitor and update the master data in ERP and WMS system  • Develop and improve the performance of department staff, ensure high efficiency. • Accurately identify risks affecting supply, transformation, delivery, and customer demand.      

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Strainatate,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (101)