Specialist Trezorerie Program Finantare Furnizori
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.Vezi toate job-urile Specialist Trezorerie Program Finantare Furnizori active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | Auchan Retail Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.04.2017 |
Remote work: | On-site |
Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.
Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.
Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.
3-5 ani experienta in aria financiara
Studii superioare absolvite;
Cunostinte avansate de limba engleza-conditie obligatorie (franceza reprezinta un avantaj);
Cunostinte operare PC-Windows, MS Office, Internet Explorer (cunostinte Excel- conditie obligatorie);
Cunostinte programe de gestiune financiar-contabila (de preferat).
Stabileste si mentine o buna colaborare cu departamentele interne si cu bancile partenere;
Verifica, implementeaza, testeaza si asigura buna functionare a programelor informatice;
Integreaza un numar cat mai mare de furnizori in programul de finantare;
Asigurarea raportarii rezultatelor programului de finantare si monitorizarea progresului atins fata de obiectivele avute;
Gestioneaza politele de asigurare la nivel de companie;
Asigura buna comunicare cu brokerul, Grup Auchan si reprezentantii punctelor de lucru in toate situatiile legate de asigurare;
Asigura verificarea costurilor cu asigurarile facturate si urmareste obiectivele si estimarile de costuri de asigurari;
Colecteaza, prelucreaza si comunica valorile de asigurat;
Asigura suport organizatiei locale din punct de vedere al clauzelor contractuale privind asigurarile.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operations Back-Office Internship Program Aplica fara CV | |
Junior Accounts Payable Specialist (2 years temporary contract) Hybrid | |
Junior Invoice Specialist BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (216) |
Raporteaza eroarea la