Distributie carte in Bucuresti

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.03.2017
    Scurta descriere a companiei

    BIA Human Resource Management Services a luat fiinta in 1992, numarandu-se printre primele companii de resurse umane din Romania. Pornind de la servicii de executive search, ne-am dezvoltat odata cu extinderea mediului de afaceri din Romania si am adaugat in portofoliul nostru servicii precum recrutarea si selectia de personal, salarizarea si administrarea de personal, consultanta in managementul resurselor umane, asistenta pentru expatriati, leasing de personal (agent de munca temporara) si consilierea in tranzitie de cariera.

    Astfel, fiind unul dintre pionierii serviciilor profesionale de resurse umane din Romania, am reusit sa fim alaturi de managerii de HR in ultimii peste 20 de ani. In tot acest timp, le-am oferit partenerilor nostri, cele peste 200 de companii din diverse domenii de activitate, cunostintele si abilitatile specialistilor nostri, precum si beneficiile tehnologiilor pe care acestia le folosesc in activitatea de zi cu zi.

    Increderea cu care acestia ne-au mandatat atunci cand au ales sa externalizeze total sau partial activitatile de resurse umane catre noi ne motiveaza sa le oferim servicii de resurse umane la un nivel maxim de competenta. Valorile care ne ghideaza – Profesionalism, Pasiune si Parteneriat – le oferim odata cu semnarea fiecarei intelegeri de afaceri.

    Cerinte

    - obligatoriu: permis conducere categoria B si disponibilitate de deplasare in zona alocata
    - experienta anterioara de min. 2-3 ani intr-un post similar reprezinta avantaj
    - persoana dinamica, serioasa si responsabila
    - cazier fara antecedente penale

    Responsabilitati

    - asigura activitatea de livrare a marfii de la depozit (zona Pod Basarab) catre clienti: librarii, hypermarket-uri, supermarket-uri din aria municipiului Bucuresti
    - participa activ la activitatile de incarcare/ descarcare a marfii in/din depozit, precum si la clienti
    - ocazional: incasare solduri de la clienti si predarea documentelor fiscale preluate de la departamentul Contabilitate
    - raspunde de marfa pe care o are in posesie si respecta dispozitiile primite
    - comunicarea continua cu clientii companiei
    - comunica zilnic superiorului ierarhic eventualele probleme aparute
    - ocazional: participarea la targuri si evenimente de specialitate

    Alte informatii

    - angajare pe perioada nedeterminata, cu 3 luni proba
    - salariu in acord cu oferta din domeniu
    - bonuri de masa
    - mediu de lucru placut, motivant, dinamic
    - program fix: L-V (8:30 - 17:30, cu pauza de masa inclusa)

    Numai candidatii considerati potriviti vor fi contactati. Va multumim pentru intelegere!