Distribution Supervisor - SATU MARE - Divizia Philip Morris

Angajator: INTERBRANDS Marketing & Distribution
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Transporturi
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Satu-Mare
  • Actualizat la: 24.03.2017
    Scurta descriere a companiei

    Infiiintata in 1993 ca parte a Sarkis Group International, Interbrands Marketing & Distribution este astazi una dintre cele mai importante companii de distributie si marketing de bunuri de larg consum din Romania, iar obiectivul nostru este sa ramanem in elita solutiilor dedicate administrarii lantului de aprovizionare, generand valoare si oferind calitate consumatorilor din toata tara.

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate;

    • Experienta minima in domeniu - 2 ani;

    • Fara antecedente penale;

    • Permis categoria B si experienta rutiera;

    • Cunostinte nivel mediu de operare PCAbilitati manageriale, viziune si gandire strategica, capacitate de analiza si sinteza, capacitate de comunicare, abilitati de vanzare si negociere, abilitati numerice, spirit de initiativa.

    Responsabilitati

    • Monitorizeaza modul in care se desfasoara activitatea de subdistributie pentru produsele Philip Morris din zona alocata;

    • Monitorizeaza, in permanenta realizarea obiectivelor;

    • Monitorizeaza zilnic nivelul indicatorilor de performanta la nivelul echipelor alocate (KPI);

    • Monitorizeaza campaniile de promovare a produselor distribuite, ori de cate ori este necesar;

    • Monitorizeaza si controleaza periodic activitatile aferente vanzarii si livrarii marfurilor;

    • Acorda suport in analiza realizarilor referitoare la obiectivele specifice;

    • Intocmeste rapoarte interne privind activitatea din zona alocata, la cererea sefului direct;

    • Comunica agentilor de vanzari supervizati mecanismul si modul de implementare a campaniilor promotionale;

    • Analizeaza informatiile primite de la echipa de vanzari din subordine cu privire la campaniile promotionale si intocmeste rapoarte privind desfasurarea acestora, in baza acestor informatii.

    • Acorda suport Agentilor Comerciali, in urmatoarele activitati, ori de cate ori este nevoie:

    • Clarificarea eventualelor neclaritati sau obiectii ale clientilor;

    • Formularea de propuneri privind loializarea clientilor;

    • Acorda suport in dezvoltarea de strategii de vanzare pentru atingerea obiectivelor;

    • Planifica activitatea proprie, pentru luna urmatoare, conform fisei de evaluare stabilite cu seful direct;

    • Organizeaza procesul de rutizare conform criteriilor de eficienta stabilite cu seful direct