Ofiter Control Credite Persoane Juridice - perioada determinata 1 an

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.


Vezi toate job-urile Ofiter Control Credite Persoane Juridice - perioada determinata 1 an active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Raiffeisen Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: freelancer-colaborator
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.03.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități, 1130 ATM&MFM și 27.000 POS-uri.

    Să lucrezi la Raiffeisen Bank înseamnă să fii alături de oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceeași pasiune pentru excelență, ca parte a unui grup international.

    Liderii noștri sunt recunoscuți pentru felul în care își susțin angajații și le insuflă pasiunea lor.

    Bankingul digitalizat este atins doar cu o echipă unită și motivate, susținută de un mediu care sprijină dezvoltarea constantă a abilităților personale și profesionale.

    Te asteptam pe pagina noastra cariere.raiffeisen.ro, pentru a vedea toate rolurile disponibile și a fi parte din echipa Raiffeisen!

    Cerinte

    Experiente profesionale cheie / critice:
    Minim 1-2 ani experienta bancara
    Minim 1 an experienta in lucrul cu persoane juridice (creditare sau relatii cu clientii)

    Studii
    economice / juridice

    Cunostinte
    • Cunostinte PC – mediu (MS Office),
    • Limba engleza – mediu
    • Cunostinte privind produse de creditare PJ
    • Cunostinte despre normele si procedurile de control
    • Cunostinte despre Politica de creditare, bylaws, flux de creditare, inclusive juridice de baza
    • Cunostinte despre utilizarea sistemelor si aplicatiilor bancare
    • Cunostinte de creditare persoane juridice
    • Cunostinte juridice de baza



    Abilitati (skills) - bune practici obtinute prin experienta si training


    • Capacitate de corelare, analiza si sinteza a informatiilor
    • Capacitatea de a lucra sub presiune si cu mai multe taskuri
    • Capacitatea de a lucra in echipa
    • Abilitatea de a asimila cunostine si informatii noi intr-un timp scurt


    Caracteristici/atribute personale innascute
    • Atentie la detalii
    • Orientare spre solutii, rezolvare probleme
    • Preocupat de dezvoltarea profesionala proprie
    • Atitudine proactiva

    Responsabilitati

    Responsabilitati cheie
    • Verificarea conformitatii cu aprobarea a documentatiei contractuale si controlul preventiv al documentatiilor de credit in vederea autorizarii setarii limitei in sistem, pentru persoane juridice in functie de segmentul de clientela alocat.


    1. Controlul preventiv al facilitatilor
    • Verifica conformitatea cu toate conditiile din aprobare a documentatiei contractuale intocmite in legatura cu facilitatea de credit;
    • Verifica indeplinirea conditiilor precedente stipulate in aprobare in scopul autorizarii limitei de expunere si autorizeaza in scris limita de expunere / efectuarea primei trageri; Pentru clientii IMM Medii procesele identificate anterior se desfasoara o singura data, dupa semnare dar anterior utilizarii.
    • Studiaza, insuseste si aplica normele si procedurile interne care reglementeaza activitatea de creditare;
    • Studiaza modificarile de ordin legislativ in activitatea de creditare si urmareste aplicarea acestora;


    2. Monitorizare si activitati suport
    • Depisteaza incidentele aparute in procesul de creditare si estimeaza potentialele pierderi;
    • Propune masuri pentru eliminarea deficientelor constatate in procesul de avizare / autorizare;
    • Gestiunea cazurilor de nerespectare a normei/procedurii de control credite
    • Acorda suport si colaboreaza cu departamentele din cadrul Ariei si cu persoanelor abilitate din unitatile teritoriale/departamentele implicate in fluxul de lucru, pe probleme legate de controlul facilitatilor pentru segmentul alocat, in vederea respectarii procedurilor emise de banca.
    • Activitati de monitorizare si raportare deficiente in activitatea de creditare.


    3. Controlul ulterior al activitatii de creditare persoane juridice cf normei/procedurii de control credite. Pregatire, participare la sedintele CC/PLC si intocmire minuta

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Raiffeisen Bank. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Raiffeisen Bank >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (62)