Stagiar Dep. Comunicare si PR - un post, locatie in Bucuresti

Angajator: Groupama Asigurari
Domeniu:
  • Internship
  • Marketing
  • Relatii Publice
  • Tip job: part-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.03.2017
    Scurta descriere a companiei

    Groupama Asigurări este unul dintre liderii pieţei de profil din România. Compania este parte a unui grup internaţional de asigurări şi servicii financiare din Europa, de origine franceză, cu peste 13 milioane de clienţi şi 34.000 de angajaţi, la nivel global.
    Unul dintre obiectivele strategice ale Groupama Asigurări este de a deveni asigurărorul preferat de români. În egală măsură, succesul nostru este direct legat de motivaţia și performanţa angajaţilor noştri. În acest moment, suntem unul dintre cei mai mari angajatori din domeniu și investim constant în pregătirea şi dezvoltarea oamenilor, principala noastră resursă. De-a lungul timpului, am dezvoltat o cultură a performanţei şi avem convingerea că realizările deosebite ale angajaţilor noştri şi recunoaşterea talentelor contribuie cu succes la creşterea performanţelor organizaţiei în ansamblu.

    Cerinte

    -Student in an terminal sau masterand in domeniul Marketing/Comunicare/Jurnalism;
    -Implicarea in activitati extra -curriculare constituie un avantaj;
    -Rezultate academice foarte bune;
    -Abilitati bune de operare pe calculator (MsOffice);
    -Limba engleza la nivel avansat;
    -Foarte bune abilitati de comunicare si inter-relationare;
    -Bune abilitati de munca in echipa si cooperare;
    -Initiativa si spirit proactiv;
    -Orientare catre client;
    -Curiozitatea de a invata si interesul de a se dezvolta;
    -Asumarea responsabilitatii;
    -Integritate si onestitate.

    Responsabilitati

    -Observa si se implica in derularea activitatilor din Cadrul Departamentului Comunicare si PR cu scopul de a intelege procesele specifice;
    -Ofera suport colegilor si superiorului direct in derularea activitatilor specifice;
    -Contribuie la programele de relatii publice pentru a crea si mentine o imagine favorabila a companiei fata de public;
    -Contribuie la crearea materialelor necesare comunicarii interne si externe;
    -Participa la implementarea actiunilor de branding si organizare evenimente;
    -Mentine legatura cu invitatii la evenimentele organizate, oferind informatii suplimentare, tinand evidenta inscrierilor sau a confirmarilor.