Account receivable Intern

This job is no longer active!

View all jobs Danone active


View all jobs Account receivable Intern active on Hipo.ro

View all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.ro


Employer: Danone
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • Job type: part-time
    Job level: Student/Graduate
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 20.12.2017
    Remote work: On-site
    Short company description

    Povestea DANONE a început acum mai bine 100 de ani cu un vis. Cel al unui mic antreprenor, Issac Carasso, de a îmbunatăți starea de sănătate a oamenilor care sufereau de probleme intestinale. În spatele realizării acestui vis s-au aflat de-a lungul anilor mii de oameni și lideri extraordinari. Astazi, Danone este o companie globală, cu un portofoliu extins care conține lactate proaspete, produse pe bază de plante, nutriție infantilă, apă minerală îmbuteliată și nutriție medicală.

    Vei fi parte a unei echipe care-ți va oferi satisfacția de a face bine, parte a unei companii care aspiră la a avea un impact pozitiv în comunitate și pentru lumea înconjurătoare, prin produsele pe care le oferă și practicile după care se conduce.
    Vei contribui la misiunea noastră, de a oferi oamenilor o sănătate mai bună, într-un mod sustenabil, și vei lucra într-un mediu care pune accent pe starea de bine. Valorizăm spiritul de inițiativă și apreciem inovația: fiecare dintre angajații noștri este încurajat să învețe și să crească.

    Imbrățișăm diversitatea în organizația noastră. Aceasta înseamnă ca acordăm atenție deplină și echitabilă tuturor candidaților infiferent de rasă, culoare, religie, vârstă, sex, orientare sexuală, identitate de gen, opinie politică, origine națională și dizabilitate sau stare de sănătate.

    Hai și tu în echipa Danone!

    Requirements

    Your reason to smile

    Would you like to develop your business skills by supporting people who bring health through food for current and future generations?  We look for a parte-time Intern in Customer Service Department with development potential for an initial timeframe of 3 months.  

    Your profile:

    Currently pursuing Bachelor’s or Master’s degree in economic area
    You have basic accounting knowledge
    You love the digital environment and you have experience with MS Excel
    You have strong analytical skills, conscientiousness and attention to detail
    Good communication skills in English
    Communicative and open
    Problem solving orientation
    You are a fast learner, team player and full of initiative

    Responsibilities

    Role:

    In this role you will have the opportunity to be exposed to important aspects of the business by participating in the knowledge transfer process for the administrative activities, between Cluster Business Unit (CBU) and Central Business Services (CBS), regarding cash collection and credit controlling in back office area.

    We offer you:
    • Mentoring from experienced Senior Managers
    • Dynamic, open atmosphere
    • Network of international colleagues within the Eastern Europe Cluster (Romania, Bulgaria, Hungary, Czech Republic, Slovakia)
     

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (147)