Account receivable Intern

This job is no longer active!

View all jobs Danone active


View all jobs Account receivable Intern active on Hipo.ro

View all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.ro


Employer: Danone
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • Job type: part-time
    Job level: Student/Graduate
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 03.08.2017
    Short company description

    Misiunea noastră?

    Să aducem sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni, ghidându-ne după cele 4 valori ale noastre: DESCHIDERE, PROXIMITATE, UMANISM si ENTUZIASM. Acestea reflectă modul în care ne purtăm în afaceri ca indivizi, unul cu altul, precum şi în lumea din jurul nostru. Ele ne-au ajutat să creştem an de an şi să ne împărtăşim viziunea cu o lume întreagă.

    Astfel, grupul Danone reuneşte angajaţi care, deşi provin dim medii şi culturi diferite, împărtăşesc aceleaşi valori. Avem peste 100.000 de angajaţi, activăm în peste 140 de ţări şi suntem brandul preferat de 900 de milioane de consumatori!

    Grupul Danone deține primul loc în lume pentru producția de lactate proaspete, acumulând o experiență de aproape 100 de ani în producerea iaurturilor. De asemenea, ocupăm locul 2 mondial în industria apelor şi în alimentele pentru copii.

    În România, suntem prezenţi încă din 1997, producem din 1999 peste 1 milion de iaurturi zilnic şi suntem lider pe piaţa de lactate proaspete. Fabrica noastră este localizată în Bucureşti şi avem peste 500 de angajaţi peste tot în ţară!

    Află mai multe despre noi accesând: http://www.danone.ro/ sau http://www.danone.com/

    Requirements

    Your reason to smile

    Would you like to develop your business skills by supporting people who bring health through food for current and future generations?  We look for a parte-time Intern in Customer Service Department with development potential for an initial timeframe of 3 months.  

    Your profile:

    Currently pursuing Bachelor’s or Master’s degree in economic area
    You have basic accounting knowledge
    You love the digital environment and you have experience with MS Excel
    You have strong analytical skills, conscientiousness and attention to detail
    Good communication skills in English
    Communicative and open
    Problem solving orientation
    You are a fast learner, team player and full of initiative

    Responsibilities

    Role:

    In this role you will have the opportunity to be exposed to important aspects of the business by participating in the knowledge transfer process for the administrative activities, between Cluster Business Unit (CBU) and Central Business Services (CBS), regarding cash collection and credit controlling in back office area.

    We offer you:
    • Mentoring from experienced Senior Managers
    • Dynamic, open atmosphere
    • Network of international colleagues within the Eastern Europe Cluster (Romania, Bulgaria, Hungary, Czech Republic, Slovakia)