Coordonator - Echipa Analiza Tehnica
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BCR active.Vezi toate job-urile Coordonator - Echipa Analiza Tehnica active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | BCR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.04.2017 |
Remote work: | On-site |
Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.
Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.
BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.
In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.
Studii superioare in domeniul IT/economic;
Vechime minima in activitate de 5 ani, din care 2 ani experienta bancare si 2 ani responsabil de solutii BI / DWH.
Cunostinte despre sectorul bancar si produse bancare
Cunostinte generale despre BCR, obiectivele strategice, cat si despre produsele si serviciile relevante in aria de responsabilitate
SQL nivel avansat
Intelegerea proceselor de management al informatiei, procese de analiza si tehnici de modelare
Experienta dovedita in modelarea datelor
Cunostinte cu privire la modele standard (modelare fizica si logica )
Experienta in procesul de imlementare a aplicatiilor precum si a metodologiilor de asigurare a calitatii este esentiala
Experienta in coordonarea echipelor si/sau management de proiect in scopul indeplinirii scopului cu respectarea indicatorilor stabiliti
Experienta anterioara in design, definire de solutii in aria de BI / Data Warehouse
Design baze de date si experienta in procese de integrarea a datelor
Experienta in analiza sistemelor sursa
Experienta cu solutii de raportare si solutii de management metadate
Managementului schimbarii si resurselor
Experienta in management schimbarii si stakeholder-ilor.
Coordoneaza activitatea echipei de analiza tehnica asigurand estimarea corecta, planificarea, definirea, specificarea, implementarea si documentarea livrabilelor;
Solicita, defineste, analizeaza, realizeaza design-ul si documenteaza cerintele si a specificatiile tehnice pentru proiectele noi precum si pentru extinderea functionalitatilor solutiilor existente sustinand astfel procesele de raportare si analiza;
Realizeaza recomandari in ceea ce priveste in ceea ce priveste lista de functionalitati si aplicabilitatea solutiilor tehnice in contextul cerintelor de business;
Defineste si documenteaza procesele de business si pregateste documentatia aferenta specificatiilor tehnice si design-ului;
Partipa in toate etapele de testare, implementare si suport productie;
Colaboreaza cu echipele tehnice pentru a asigura livrarea tuturor cerintelor in scop;
Asigura support pe parcursul etapelor de dezvoltare si testare;
Asigura review al documentatiei de analia de business si design;
Coordoneaza si organizeaza activitatile de suport level 3 precum si de solutionare a altor incidente de productie conform ariei de responsabilitate;
Asigura o comunicare eficienta intre unitatile coordonate din propria echipa pentru a asigura livrarea corespunzatoare a cerintelor de business in aria de BI;
Colaboreaza cu alte diviziii IT/departamente, arhitectura, managementul release-urilor si unitatile de management de proiect in scopul de a alinia planificarea, alocarea resurelor si abordarea privind cerintele cu impact asupra mai multor sisteme;
Controleaza calitatea livrabilelor apartinand atat resurselor interne, cat si celor externe, prin crearea unui proces de asigurare si monitorizare a calitatii;
Realizeaza evaluarea resurselor interne si externe si ofera feedback constant membrilor echipelor si subcontractorilor;
Contribuie la recrutarea si integrarea competentelor necesare in cadrul echipei coordonate;
Verifica si monitorizeaza activitatea angajatilor din subordine;
Asigura planificarea/consolidarea bugetului IT referitor la BI din aria de responsabilitate, in conformitate cu cerintele BI si obiectivele bugetare aprobate;
Monitorizeaza executia bugetara si alocarea eficienta a resurselor. Raporteaza si explica orice deviatie bugetara catre conducerea diviziei/departamentului;
Asigura alocarea corespunzatoare a resurselor in toate activitatile in care echipele coordonate sunt implicate conform responsabilitatilor definite
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Coordonator Departament Administrativ Aplica fara CV | |
Key Account Manager @ UNIVERSUM Events Aplica fara CV | |
Consultant Financiar Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (62) |
Raporteaza eroarea la