Reprezentant Relatii Clienti (Customer Care Representative)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Reprezentant Relatii Clienti (Customer Care Representative) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.04.2017 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
Cerinte:
• multa răbdare cu diverse categorii de oameni, aflati in diverse contexte mai mult sau mai putin stresante. A fi proactiv cu ei, orientat catre solutii si atent la detaliile ce le solicita rezolva de multe ori jumatate din probleme.
• sa comunici intr-un mod calm, deschis si cu dorinta de a ajuta.
• o experienta similara in pozitii de relatii cu clientii de minimum jumatate de an te-ar ajuta mult
• limba engleza la nivel mediu (atat conversational, cat si scris) este absolut importanta ca sa-ti faci bine treaba.
Responsabilitati
- sa le oferi ajutor clientilor cu multa rabdare si tact, incat tranzactia sa fie finalizata.
- consilierea clientilor, sa ii ajuti sa comande exact ce au nevoie pentru a se dezvolta personal sau in afacerea lor; actul de vanzare este efectiv unul de a gasi potrivirea dintre nevoile reale ale clientilor (uneori chiar neindicate) cu serviciul sau produsul nostru care l-ar putea ajuta cel mai mult;
- sa realizezi diverse statistici legat de ce nevoi au clienții, ce sugestii si recomandari ne fac, in ce stadiu se afla comenzile si incasarile din tranzactiile lor.
- dupa ce un client interactioneaza cu tine (ca e telefonic, pe chat sau email), sa aiba o stare placuta si pe cat posibil cerinta lui sa fie indeplinita.
- de a transforma un client nemultumit (justificat sau nu) in cel mai mare ambasador al nostru.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support Internship BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Customer Representative Specialist with French Cluj Napoca, | |
Customer Support agent ITALIAN SPEAKERS - ON SITE - CLUJ Cluj Napoca, | |
Vezi job-uri similare (13) |
Raporteaza eroarea la