Ofiter colectare creante

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Credit Fix active.


Vezi toate job-urile Ofiter colectare creante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Credit Fix
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    Credit Fix IFN S.A. este o Instituție Financiară Nebancară, care funcționează în baza Legii nr.93/2009, actului constitutiv și actelor emise de autoritatea de reglementare, Banca Nationala a Romaniei. Succesul ne este asigurat de implicarea activa, motivată și responsabilă a tuturor membrilor echipei noastre.

    Valorile noastre sunt:
    • Transparență
    • Încredere
    • Integritate
    • Respect
    • Profesionalism
    • Lucrul in echipă
    • Proactivitate
    • Operativitate
    • Inițiativă și inovație
    Stabilim obiective înalte și ne perfecționam continuu pentru a le atinge, fiecare membru fiind susținut, motivat și încurajat.

    Cerinte

    6 luni de experienta intr-o pozitie similara (early sau late collection);
    experienta in domeniul serviciilor de relatii cu clientii sau vanzari telefonice reprezinta un avantaj;
    cunostinte de MS Office (Word, Excel);
    student sau absolvent de studii superioare pasionat de stiinte exacte;
    orientat catre client si atentie la detalii;
    persuasiune, creativitate, spontaneitate, spirit de echipa, flexibilitate;
    orientat spre rezultate;
    abilitati de negociere, comunicare si vanzare;

    abilitatea de a se adapta usor si de a lucra intr-un mediu dinamic si procedural;
    rapiditate in rezolvarea sarcinilor multiple;
    bune abilitati de organizare si planificare;
    atentie la detalii;
    disponibilitate pentru program flexibil de lucru.

    Responsabilitati

    - contactarea telefonica zilnica a clientilor in vederea colectarii creantelor;
    - negocierea platii sumelor restante cu clientii;
    - urmarirea si inregistrarea incasarilor in sistemul intern;
    - aflarea datelor noi de contact ale clientilor si inregistrarea in baza de date;
    - gestionarea portofoliului intern de debitori conform procedurilor interne;
    - actiuni de skiptracking;
    - oferirea de informatii potentialilor clienti despre produsele companiei si preluarea datelor de contact;
    - solutionarea rapida a situatiilor aparute, prin colaborarea cu celelalte departamente;
    - initierea apelurilor catre clientii existenti;
    - preluarea, tratarea si procesarea solicitarilor si reclamatiilor clientilor;
    - generare de notificari catre debitori.

    Alte informatii

    - mediu de lucru dinamic, profesionist;
    - training intern;
    - oportunitatea de dezvoltare a carierei;
    - pachet salarial motivant, tichete de masa, decontare transport.