Corporate secretary - Legal department - 2 years

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Credit Europe Bank (Romania) active.


Vezi toate job-urile Corporate secretary - Legal department - 2 years active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Credit Europe Bank (Romania)
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Banci
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.02.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Credit Europe Bank Romania asigură o gamă largă de produse şi servicii către persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii, prin intermediul unei reţele alcătuite din 57 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru, precum şi prin canale alternative de distribuţie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet şi Phone Banking.
    Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi la www.crediteurope.ro, www.cardavantaj.roprecum

    În 2013 Credit Europe Bank (România) S.A. a aniversat 20 de ani de prezenţă pe piaţa locală. Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, banca activează încă din 1993 sub titulatura Banca de Credit Comercial şi Industrial, ulterior ca Finansbank (2000) şi apoi, din 2007, în urma unui proces de rebranding, sub numele de Credit Europe Bank România.
    Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi pe www.crediteurope.ro; www.cardavantaj.ro si www.optimocard.ro

    Cerinte

    Vei stii ca te potrivesti in echipa noastra daca:
    - Esti licentiat in drept sau ai experienta de minim 2 ani pe un post similar
    - Stii limba engleza foarte bine
    - Te descurci bine in MS office

    Responsabilitati

    Ce vei face?

     Vei asigura resursele si informatiile necesare presedintelui bancii in exercitarea atributiilor sale
     Vei avea rolul de a facilita fluxul decizional in cadrul bancii
     Vei asigura organizarea sedintelor Consiliului de Administratie, Comitetului de Conducere, Comitetului de Administrare a Activelor, Pasivelor si Lichiditatii (ALCO), Comisiei de Resurse Umane si Disciplina si Comitetului de Coordonare IT & IS, in conformitate cu prevederile intene si externe si vei redacta documentatia aferenta (e.g.: agenda, extrase minute)
     Vei intocmi bilingv (romana-engleza) minutele si vei distribui materialele (call-memourile) aprobate in cadrul sedintelor comitetelor
     Vei asigura administrarea corespondentei primite/trimise catre Consiliul de Administratie sau celelalte comitete al Bancii
     Vei fi responsabila de arhivarea si pastrarea in conditii de securitate si confidentialitate a documentelor oficiale aferente sedintelor comitetelor, precum si de furnizarea acestora la solicitarea persoanelor autorizate (e.g. auditori, organisme de supraveghere)

    Alte informatii

    Va multumim!
    Toate aplicatiile primite vor fi tratate cu confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date CREDIT EUROPE BANK pentru oportunitati viitoare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (69)