Office Assistant
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile FORTUNA ROMANIA active.Vezi toate job-urile Office Assistant active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro |
Angajator: | FORTUNA ROMANIA |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.04.2017 |
Remote work: | On-site |
Cerinte
- Studii superioare absolvite;
- Engleza – nivel avansat scris/vorbit;
- Cunostinte de utilizare Microsoft Office / Excel;
- Abilitati foarte bune de organizare, comunicare şi relaţionare cu oamenii;
- Fire sociabila, deschisa si dornica de invatare;
- Primeste in zona Receptiei persoanele venite din afara Companiei si anunta angajatii departamentelor care primesc vizita pentru a-i prelua pe vizitatori;
- Emite numere in registrul unic de intrari / iesiri al Companiei si se asigura ca acesta este pastrat in conditii bune;
- Preia toate apelurile telefonice si le directioneaza in functie de cererea interlocutorului, afland identitatea acestuia pe care trebuie sa o comunice;
- Pastreaza confidentialitatea tuturor informatiilor referitoare la Companie;
- Raspunde de buna circulatie a corespondentei si a mesajelor telefonice primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
- Asigura arhivarea in ordine a documentelor care ii sunt inmanate, a faxurilor trimise si primite;
- Intocmeste prezentari Power Point si rapoarte la cerere;
- Programeaza si organizeaza intalniri, conferinte sau alte evenimente, realizeaza demersurile necesare pentru deplasari (rezervari sali de conferinta, bilete de avion, hoteluri etc.);
- Organizeaza agenda colegilor din alte tari ale Grupului Fortuna care vin in interes de afaceri in Romania.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Office Manager Aplica fara CV | |
Account Manager - Back Office BUCURESTI, Alt oras, | |
Back Officer Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (60) |
Raporteaza eroarea la