Supervizor - Administrare Aplicatii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Supervizor - Administrare Aplicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.12.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Profilul candidatului:
    Studii superioare: Facultatea de Automatica sau intr-o alta disciplina din domeniul IT sau Facultatea de Cibernetica (ASE);
    Cursuri de perfectionare, certificari IT;
    Experienta de minimum 3 ani din care 1 an in institutii financiar-bancare;
    Experienta de minimum 2 ani in activitatea cu sisteme deschise (Unix / Linux / Windows) sau medii Client Server de preferat tehnologie IBM, baze de date Oracle, SQL sau alte sisteme de management al bazelor de date relationale;
    Experienta in administrarea bazelor de date.

    Responsabilitati

    Ce vei face:
    Urmaresti: performanta, capacitatea, scalabilitatea, disponibilitatea, securitatea si integritatea aplicatiilor repartizate, in concordanta cu standardele de securitate a informatiilor si de clasificare a datelor BCR, precum si cu informatiile primite de la departamentele operative;
    Urmaresti actualizarea continua a platformelor tehnologice pentru aplicatiile repartizate pentru a face fata progresului tehnologic, schimbarilor economice si cerintelor de afaceri;
    Asiguri utilizarea instrumentelor si tehnicilor de asistare a previziunii capacitaţii, a cerinţelor de configuraţie, performanta si disponibilitate;
    Monitorizezi performanta tehnologiei si incidentele in functie de gravitatea lor
    Participi la procesul de documentare a normelor si metodologiilor specifice domeniului tau de activitate;
    Propui si urmaresti respectarea bugetului aprobat
    Supervizeazi activitatea de instruire si dezvoltare a personalului din subordine, evaluează periodic performantele acestuia.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (20)