Inginer de sistem senior_Operatiuni HDC
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Inginer de sistem senior_Operatiuni HDC active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 10.11.2016 |
Remote work: | On-site |
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
Studii:
Studii superioare (licenţă) în domeniul IT sau echivalent;
Atestate prin care se confirmă studii de pregătire în sisteme specifice IT
Certificari de specialitate sau atestate profesionale IT de nivel superior (Engineer)
Experienţa în muncă:
Minim 3 ani experienta în domeniul IT, relevanta pentru cerintele postului
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Înţelegere generală a sistemului de funcţionare, ambient reţea, platformă hardware şi/sau domeniu de aplicaţie
Cunoştinţe practice de software Office (Word, Excel)
Cunoştinţe de hardware (componente, periferice)
Bună comunicare în limba română şi aptitudini interpersonale deosebite (interfaţa directă cu clienţii interni)
Posibilitatea de a explica efectiv noţiuni tehnice de IT şi de a răspunde întrebărilor divereselor grupuri de clienţi interni
Cunoştinţe de verificare şi validare sistem
Posibilitatea de a citi şi interpreta documente ca manuale de instalare, materiale despre computere şi pe cele de referinţă
Orientare spre client
Lucru în echipă
Rezistenţă la lucru în condiţii de stres
Persoană organizată & proactivă
Poate fi solicitat să lucreze în ture după amiaza şi în weekend, prin rotaţie
Limba engleză nivel mediu.
SCOP: Asigura proiectarea, dezvoltarea si suportul pentru solutiile de infrastructura IT in Data Centrer; concepe, îmbunătăţeşte, oferă consultanţă şi suport pentru operarea managementului şi întreţinerea serviciilor IT (integrare, administrare sisteme şi reţea de date) livrate clienţilor externi şi pentru soluţiile de infrastructură HDC
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
Asigură buna funcţionare a infrastructurii HDC (Reţea de date, Sisteme, Management şi Monitorizare);
Asigura testarea si propune solutiile inovative si tehnologii noi pentru implementare;
Rezolva efectiv incidentele majore aparute, asigura consultanta si suport, redacteaza documentatia corespunzator;
Asigură implementarea serviciilor contractate de clienţi precum şi a proiectelor de upgrade infrastructură IT;
Menţine inventarul echipamentelor şi resurselor, administrează şi actualizează lista de materiale şi echipamente, propune achiziţii;
Menţine relaţia cu partenerii/departamente Romtelecom şi integratorii de servicii, se asigură de buna desfăşurare a lucrărilor de implementare şi integrare;
Evaluează cerinţele pentru îmbuntăţire/dezvoltare, identifică riscurile şi oportunităţile de dezvoltare, recomandă soluţii de sisteme integrate pentru satisfacerea cerinţelor clienţilor;
Asistă inginerii de service în activitatea de întreţinere HW/SW a sistemelor conform contractelor de service existente si a specificatiilor producatorului;
Asigură performanţa şi disponibilitatea crescută a soluţiilor de infrastructură (servere, sisteme de operare, storage, SAN şi alte echipamente HW/SW ), începând cu proiectarea noilor sisteme, administrarea serverelor şi echipamentelor de reţea, prin controlul planificării şi utilizării capacităţii, administrării configuraţiilor, monitorizare pro-activă şi asigurarea securităţii sistemelor;
Transferă cunoştinţe şi învaţă administrare de sistem pe administratori începători;
Întocmeşte şi întreţine documentaţia privind taskurile de rutină;
Asigură suport pentru proiectare şi consultanţă pentru soluţii informatice complexe destinate clienţilor externi;
Asigură protejarea datelor clienţilor prin implementare planuri de salvare (backup) şi protecţie la dezastre;
Rezolvă efectiv incidentele/ problemele apărute în mod proactiv sau semnalate de Help Desk.
Evaluează cerinţele pentru îmbuntăţire/ dezvoltare, identifică riscurile şi oportunităţile de dezvoltare, recomandă soluţii de sisteme integrate pentru satisfacerea cerinţelor clienţilor;
Asigură întocmirea documentaţiilor de proiect, pentru implementarea soluţiilor ICT, se asigură că sistemele corespund standardelor IT;
Respectă şi implementează politicile de securitate în vigoare la locul de muncă. Asigură confidenţialitatea, integritatea şi disponibilitatea datelor şi informaţiilor.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Inginer automatist IT Aplica fara CV | |
Inginer cloud computing / virtualizare / servicii informatice / baze de date Aplica fara CV | |
Inginer de telecomunicații BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (34) |
Raporteaza eroarea la