Director Vânzări Timișoara
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Director Vânzări Timișoara active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 11.11.2016 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
Pentru dezvoltarea rețelei noastre de magazine în România, căutam o persoană cu spirit antreprenorial, cu viziune, inițiativă și un excelent simț comercial.
Profil:
- Studii superioare (preferabil în domeniul economic, managementul afacerilor);
- Experiență profesională minim 10 ani, în management și vânzări minim 5 ani;
- Cunoștințe solide din domeniul financiar;
- Nivel de limbă franceză (B2-C1), nivel de limbă engleză (B1-B2);
- Cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office – Excel, Word, SAP;
- Foarte bune abilități de negociere și dezvoltare a relațiilor de business;
- Abilități de comunicare, de coordonare de echipe și proiecte, capacitate decizională;
- Dinamism și spirit inovator;
- Disponibilitate pentru deplasări în țară și străinătate (circa 50% din timp).
Responsabilități:
- Participă activ la dezvoltarea rețelei de magazine în România, implicându-se în orientarea și dezvoltarea proiectelor conexe (logistică, marketing);
- Implementează politica comercială cu scopul de a crește vânzările companiei și cifra de afaceri;
- Oferă suport directorilor de magazin în vederea atingerii obiectivelor;
- Stabilește obiectivele comerciale realiste și ambițioase;
- Supraveghează respectarea politicilor și procedurilor în vigoare;
- Implementează instrumentele organizaționale care să garanteze îndeplinirea obiectivelor (cifră de afaceri, marjă de profit, rentabilitate);
- Motivează echipa conform autoritătii acordate;
- Gestionează investitiile de mentenanță prevăzute în bugetul magazinelor, respectând procedurile interne și reglementările legale în vigoare;
- Transmite departamentului de marketing statusul operatiunilor ce trebuie realizate pentru a dezvolta game de produse și a crește vanzările;
- Participă activ la proiecte strategice și propune axe de imbunătătire.
Beneficii:
- Mediu de lucru internațional;
- Provocări profesionale continue;
- Echipă profesionistă, tânără și dinamică;
- Pachet salarial motivant + beneficii
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Supply chain specialist based in Timișoara 5000 - 6000 RON NET / luna | |
Asistent Service BUCURESTI, | |
FLEET SPECIALIST - DOMNESTI Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (17) |
Raporteaza eroarea la