Control credite complexe

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Control credite complexe active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.07.2008
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Sunt invitati sa aplice tineri aflati la inceput de cariera, dornici sa lucreze pentru cea mai mare banca din Romania. Nu conteaza atat de mult profilul de studii cat dorinta de a invata, seriozitatea, simtul de responsabilitate si pasiunea pentru domeniul bancar.

    Responsabilitati

    Rolul postului :

    Asigurarea desfasurarii activitatii de back-office in domeniul creditarii clientilor persoane fizice, atat pentru creditarea propriu-zisa a clientilor bancii, cat si pentru operatiuni asimilate.

    Responsabilitati: verificarea si analiza documentelor prezentate de clientii care solicita produse de creditare in concordanta cu standardele, politicile si procedurile BCR.


    Responsabilitati specifice:

    1. Verificarea si analiza documentelor prezentate de clientii care solicita produse de creditare;
    2. Verificarea si analiza documentelor prezentate de clientii care solicita produse de creditare in conditii derogatorii de la procedurile interne.
    3. Verificarea de baze de date atat pentru solicitant, cat si pentru coplatitori;
    4. Obtinerea de informatii cu privire la agentii economici angajator al solicitantului/coplatitorului/coplatitorilor prin accesarea site-ului Ministerului Justitiei - Oficiul National al Registrului Comertului (verificarea existentei legale a firmei, publicitate situatii financiare, semnal firme, dizolvari etc) si analizeaza aceste informatii;
    5. In cazul existentei unor dubii cu privire la angajator/solicitant/coplatitor/coplatitori se va lua legatura telefonic cu angajatorul in vederea eliminarii neclaritatilor ;
    6. Verificarea la CRB a tuturor clientilor noi sau pentru care nu exista, in luna in care clientul solicita bancii un produs tip credit, informatia de risc global transmisa de BNR ;
    7. Analiza corectitudinii inregistrarilor din arhiva CRB pe baza evaluarii conditiilor de aprobare a produsului solicitat de client si a elementelor de identificare ale acestuia;
    8. Verificarea aspectelor legale garantii impreuna cu consilierul juridic, analiza informatiilor obtinute, contactare client;
    9. Intocmirea documentatiei de creditare;
    10. Inaintarea propunerii de aprobare/respingere a cererii de credit complex
    11. Intocmirea listei de verificare corespunzatoare solicitantului, respectiv coplatitorului/coplatitorilor ce va contine situatia centralizata a verificarilor anterior mentionate;
    12. Inainteaza propunerea de aprobare/respingere a cererii de credit catre unitatea teritoriala initiatoare ;
    13. Intocmirea de rapoarte zilnice aferente activitatilor curente desfasurate;
    14. Efectuarea operatiunilor de arhivare documente conform procedurilor existente;

    Alte informatii

    Aplica pentru aceasta pozitie pana pe data de 6 August si CV-ul tau se poate califica pentru BCR Career Upgrading Day

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Constanta,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (39)