IT Application Analysis (MIS Analyst)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UniCredit Bank active.


Vezi toate job-urile IT Application Analysis (MIS Analyst) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.05.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    • Studii superioare, de preferat in domeniul tehnologiei informatiei
    • Minim 3 ani experienta intr-o institutie financiara
    • Cel putin 1 an experienta anterioara pe o pozitie similara (IT Business Analyst, Analist CRM , Analist DW, Analist raportare)
    • Cunostiinte despre banca si produse/servicii bancare
    • Cunostiinte economice si financiare
    • Cunostiinte SQL
    • Cunostiinte in tehnici de modelare date si experienta in utilizarea unor pachete software specializate constituie un avantaj
    • Lucrul cu pachete complexe software in dezvoltarea de aplicatii pentru domeniul bancar constituie un avantaj.
    • Experienta in tehnologia Teradata constituie un avantaj.
    • Experienta in tehnologia SAS constituie un avantaj.
    • Experienta in tool de raportare SAS sau Microstrategy constituie un avantaj.
    • Puternice abilități analitice și de management de produs sunt necesare, inclusiv o înțelegere aprofundată a modului de a interpreta nevoile clientilor de business și să le transpuna in cerințe operaționale
    • Bune abilitati de comunicare verbala si scrisa si capacitatea de a interacționa profesional cu un grup divers, directori, manageri, experți in domeniu
    • Initiativa, responsabilitate, rabdare, creativitate;
    • Abilitatea de organizare si prioritizare
    • Abilitati de prezentare
    • Capacitate de analiza, evaluare, corelare si sinteza a informatiilor;
    • Capacitate de anticipare a schimbarilor si de adaptare la acestea;
    • Capacitate de relationare cu alte persoane si abilitati de comunicare;
    • Afinitate profesionala si initiativa;
    • Gandire logica, capacitate de anticipare a schimbarilor;
    • Capacitate de asimilare de noi cunostinte.

    Responsabilitati

    • Colaboreaza cu personalul compartimentului, fiind direct implicat in realizarea obiectivelor proiectului;
    • Participa la constituirea si validarea solutiei pe urmatoarele niveluri:
    - Reguli de business
    - Functional
    - Model de date
    • Elaboreaza specificatiile de analiza pe baza cerintelor de dezvoltare si/ sau modificare a solutiei;
    • Colaboreaza cu echipa de proiect si/sau partenerii externi pentru elaborarea si validarea estimarii initiale si a estimarii finale pentru implementarea solutiei;
    • Participa, alaturi de membrii echipei de proiect si / sau colegii din IT la identificarea, elaborarea si validarea cerintelor de dezvoltare de solutii de business intelligence si raportare;
    • Determina cerintele de dezvoltare din cadrul proiectului conform cerintelor de business;
    • Intocmeste documentele de dezvoltare, conform standardelor aprobate, completand sectiunile de care raspunde in calitate de analist, in colaborare cu celelalte echipe;
    • Asista colegii din cadrul echipei de proiect in toate fazele procesului de dezvoltare, testare si implementare a noilor functionalitati;
    • Realizeaza activitatile de parametrizare din cadrul solutiei de raportare; construieste livrabilele tehnice necesare pentru punerea in productie a modificarilor parametrilor business de functionare a sistemului;
    • Ofera asistenta tehnica, la cerere, pentru personalul IT din zona de suport II; intocmeste, daca este cazul, documentele de analiza necesare rezolvarii incidentelor escaladate;
    • Se documenteaza in mod constant asupra functionalitatilor dezvoltate in solutie;
    • Se asigura de mentinerea documentatiei functionale a solutiei de raportare;
    • Colecteaza cerinte de business prin intermediul interviurilor, documentelor de analiza, workshop-urilor, cazurilor de utilizare, scenariilor, analizelor de business, analizei taskurilor si analiza fluxului de lucru.
    • Se implica in definirea si identificarea de solutii de validare a consistentei informatiei raportate, in definirea si implementarea proceselor corespunzatoare precum si in calificarea defectelor de data quality identificate;
    • Colaboreaza cu membrii echipei de proiect si / sau colegii din IT in cadrul proceselor de gestionare a defectelor, schimbarilor si problemelor din cadrul proiectului;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Remote

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (55)