Channel Admin - Polish language

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Channel Admin - Polish language active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.06.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Alatura-te uneia dintre cele mai mari companii producatoare de PC-uri din lume! Clientul nostru este o companie multinationala producatoare de tehnologii, software, solutii si servicii pentru clienti din diferite sectoare. Scopul lor este sa transforme tehnologia, astfel incat sa fie mai practica si usor de folosit pentru utilizatorii lor.

    Acest post are rol in gestionarea relatiilor administrative cu partenerii de suport si proceselor administrative ale companiei, sustine operatiunile, ofera asistenta pentru proiectele in derulare in sfera sa de responsabilitate, mentine evidentele si alte date sau documente aferente, oferind asistenta managerului, sefului de echipa si colegilor sai in diferite sarcini administrative legate direct sau indirect de functia principala a unitatii de lucru.

    Cerinte:
    - Studii economice/comerciale/tehnice;
    - Experienta intre 1 - 5 ani intr-o pozitie similara;
    - Cunostinte avansate de limba engleza si limba poloneza;
    - Cunostinte avansate de lucru Microsoft Office, Microsoft Outlook si alte conturi de e-mail, internet, SAP;
    - Abilitati bune de comunicare (verbal si scris);
    - Spirit de echipa;
    - Orientare catre client;
    - Abilitati de organizare si de lucru in conditii de stres;
    - Abilitatea de a rezolva probleme legate de proces.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Este responsabil pentru efectuarea sarcinilor administrative generale si specifice de suport presupuse de functia de Administrator de Suport pentru Parteneri de Service;
    - Gestioneaza in intregime procesul in diferite regiuni si tari, si reprezinta contactul cu Partenerii Autorizati de Suport companiei;
    - Asista Partenerii de Suport in cadrul operatiunilor financiare si logistice si este responsabil cu adresarea tuturor problemelor referitoare la functionalitatea procesului;
    - Respecta procedurile si liniile directoare in activitatile zilnice, fiind in totalitate responsabil de rezultatele proceselor in regiunile gestionate;
    - El/ea este responsabil(a) pentru excelenta operationala, satisfacerea nevoilor clientului si monitorizeaza obiectivele financiare ale departamentului, echipa sau la nivel individual;
    - Asista managerul in conducerea si coordonarea departamentului, cauta informatii relevante, analizeaza, colecteaza date pentru rapoarte si administreaza procesele de lucru, urmand indicatiile managerului, precum si alte proceduri administrative stabilite;
    - Este responsabil pentru procesele administrative si logistice care conduc si asigura asistenta oricarei solicitari de imbunatatire a activitatilor pe care le desfasoara;
    - Gestioneaza comenzile partenerilor de suport din punct de vedere logistic, administrativ si financiar;
    - Asigura comunicarea cu partenerii de suport si echipele interne ale companiei, ia actiuni proactive pentru optimizarea operatiunilor;
    - Completeaza si este responsabil sa tina toata informatia la zi si completa in toate fisierele specifice de raportare;
    - Este responsabil in gestionarea procesului de subcontractare;
    - Este responsabil in gestionarea documentelor financiare;
    - Este responsabil in gestionarea informatiilor despre partener;
    - Este responsabil in instruirea si comunicarea cu partenerii de suport;
    - Este responsabil in completarea rapoartelor (indicatori de performanta, rapoarte de calitate, etc.);
    - Oferirea de suport colegilor in training-uri si activitati de coaching.

    Beneficii:
    - Oportunitatea de a va construi o cariera, de a achizitiona abilitati transferabile;
    - Expunere la o cultura unei companii multinationale, care asigura un mediu profesionist de lucru;
    - Cursuri de formare profesionala;
    - Team-building-uri.

    Cod Anunt: 130516ELP

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Job national

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (134)