Manager sourcing (recrutare)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Manager sourcing (recrutare) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.09.2016 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
Căutăm un Super Manager care să se alature unei echipe de performeri pasionați de limba franceză!
- Cunoașterea limbii franceze la nivel avansat (minim B2) este obligatorie;
- Experiență relevantă în leadership, people management (minim 5 ani);
- Disponibilitate pentru deplasări ocazionale în Franța;
- Excelente abilități de comunicare și relaționare;
- Orientare către echipă și clienți;
- Capacitate de sinteză și analiză;
- Capacitate de gestionare conflicte;
- Flexibilitate și capacitate de adaptare la un mediu de lucru evolutiv;
- Spirit de inițiativă;
- Proactivitate.
- Recrutare și selectare personal în vederea dezvoltării echipei;
- Planificare, organizare și coordonare activitate echipă;
- Coaching și formare echipă;
- Motivare și animare echipă;
- Intervenție în proiectele de recrutare oferind soluții concrete membrilor echipei;
- Evaluare competențe și valorizare performanțe;
- Comunicare eficientă și îmbunătățire permanentă a relației cu clienții din Franța.
Beneficii:
- Mediu de lucru internațional, dinamic, interactiv cu reale oportunităti de dezvoltare personală și profesională;
- Atmosferă de lucru prietenoasă și spirit colegial;
- Pachet salarial motivant.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operator Call Center - ITALIANA - Municipiul IASI Iasi, | |
Account Manager with German full remote Aplica fara CV | |
Customer Service Representative (Bilingual: Italian/English) – On-site, Iasi Iasi, | |
Vezi job-uri similare (13) |
Raporteaza eroarea la