Sef Departament

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Sef Departament active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.03.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Studii : superioare economice/ juridice/ tehnice;

    Vechime :
    - minima in activitate: 4 ani, din care:
    o minim : 2 ani in institutii financiar-bancare;
    o minim: 2 ani in activitati de conducere.

    Cunostinte specifice :
    a.cunostinte generale despre produsele si serviciile oferite de Grupul BCR
    b.cunostinte de management, negociere si comunicare
    c.cunoasterea obiectivelor strategice ale bancii
    d.cunostinte de control si monitorizare
    e.cunostinte de managementul riscurilor
    f.cunostinte de managementul proiectelor
    g.cunostinte de managementul schimbarii
    h.cunostinte referitoare la bunele practici din domeniul de activitate
    i.declaratia privind Toleranta Zero la Frauda si practici ilegale

    -Cunostinte aditionale :
    a.limba engleza – nivel avansat
    b.cunostinte IT

    Responsabilitati

    -Organizeaza, coordonează şi controlează activităţile desfasurate in cadrul d epartamentului, asigurand funcţionarea în condiţii bune şi in siguranţă si in colaborare cu celelalte entitati functionale.
    -Evaluează fluxurile de lucru pentru a spori eficienţa şi a diminua riscul aferent asigurand eficientizarea activitatilor si reducerea costurilor.
    -Asigura corecta aplicare a regulamentelor/ procedurilor/ reglementarilor/ instructiunilor BCR/ BNR/ Erste Grup alte institutii, precum si a SLA-urilor asumate in relatia cu liniile de business si BCR Payments.
    -Defineste, actualizeaza procedurile de lucru (in functie de modificarile conditiilor de piata, modificari legislative) si se asigura de corecta aplicare a acestora de catre angajatii din subordine.
    -Implementează noi proceduri şi fluxuri de lucru pe baza tehnologiei imagistice şi a practicii optime în procesarea de înaltă performanţă a documentelor şi face propuneri, defineşte cerinţe pentru îmbunătăţirea aplicaţiilor IT utilizate.
    -Coopereaza cu entitatile functionale din banca si BCR Payments pentru asigurarea si imbunatatirea proceselor de mentenanta conturi.
    -Raspunde direct de incadrarea in nivelurile aprobate a elementelor de cheltuieli pentru care are responsabilitate, chiar daca cheltuielile respective se aloca pe toate directiile si/sau pe centrul de gestiune a fondurilor proprii, conform criteriilor de alocare.
    -Transmite/coordoneaza transmiterea spre informare directorului executiv/ alte entitati a situatiilor/rapoartelor privind activitatea desfaşurată în cadrul departamentului.
    -Coordoneaza/ contribuie la toate proiectele bancii care au ca obiectiv crearea/ actualizarea modelului operational aplicabil activitatilor privind produsele de pasiv.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (29)