Expert Imbunatatire Procese
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BCR active.Vezi toate job-urile Expert Imbunatatire Procese active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Arhitectura - Design - Proiectare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | BCR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16.06.2016 |
Remote work: | On-site |
Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.
Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.
BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.
In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.
-Pentru a performa in acest rol, ai nevoie de:
-Studii universitare economice/IT/ tehnice
-Experiente de minimum 2 ani in initiative de imbunatatire procese, din care minimum 1 an in activitati de institutii financiar bancare
-Cunostinte aditionale :
-Li mba engleza-nivel avansat
-Certificarea Six Sigma- Green/Black Belt este recomandata
-Cunostinte tool-uri de raportare
-Pregateste documentatia intalnirilor cu management-ul pentru a identifica asteptarile din partea initiativei, pentru a stabili perimetru, obiectivele, KPI si resursele necesare initiativei.
-Ofera suport pentru a asigura alocarea corespunzatoare a resurselor cu suport din partea responsabilului initiativei.
-Actioneaza ca facilitator de suport in in workshop-urile de AS IS.
-Realizeaza activitatile de colectare date si de efectuare a calculelor (timp, rework, volum de munca).
-Determina si formalizeaza impreuna cu stakeholderii principali ai procesului, cauzele primare ale slabiciunilor procesului asa cum au fost identificate in workshop-urile de AS IS.
-Realizeaza design-ul fluxurilor de process TO BE, formalizeaza si impartaseste managementului problemele si solutiile propuse pe baza analizelor de proces si analizelor statistice (in cazul in care datele sunt disponibile)
-Actioneaza cu rol de suport in alinierea proceselor TO BE cu toti stakeholderii.
-Participata in intalnirile ce au drept scop informarea managementului bancii cu privire la evolutia initiativei BPR.
-Pregateste materialele de suport pentru intalnirile cu stakeholderii.
-Realizeaza planul high level de implementare BPR cu managerii responsabili.
-Transfera documentatia de process catre managerii de proiect si ofera suport in livrarea implementarilor
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
SAP HANA Consultant (m/f/d) BUCURESTI, | |
Energy Efficiency Expert Aplica fara CV | |
SOC Cyber Security Expert (Hybrid) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (181) |
Raporteaza eroarea la