Specialist Planificare si Coordonare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Specialist Planificare si Coordonare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.06.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    -Studii superioare de lunga durata: economice
    -Vechime in specialitate de minimum 4 ani in coordonare proiecte / domeniul financiar / administrare bugete
    -Limbi straine: Engleza avansat
    -Cunostinte aprofundate despre banca
    -Cunoasterea obiectivelor strategice ale bancii
    -Cunostinte generale despre produsele si serviciile bancii si ale Grupului / toate produsele si serviciile bancare
    -Cunostinte economice si financiare
    -Cunostinte privind administrarea bugetelor
    -Analiza cerintelor clientilor
    -Cunostinte despre piata bancara
    -Cunostinte IT: MS Word, MS Excel, MS Project, PowerPoint

    Responsabilitati

    -Coordoneaza proiectele desfasurate in cadrul biroului, gestionand interdependentele de tip financiar, resursele implicate, scopul proiectelor, alinierea la strategii, etc (ex. alinierea proiectelor de investitii cu cele specifice de intretinere / reparatii cladiri);
    -Urmareste desfasurarea proiectelor si actioneaza ca persoana de legatura intre echipele de proiect;
    -Monitorizeaza in mod activ cele mai importante aspecte ale proiectelor, inclusiv aspectele financiare si de personal pentru a asigura incadrarea proiectelor in buget si timp;
    -Monitorizeaza livrarea la timp a proiectelor, informeaza managerii de proiect atunci cand apar probleme si initiaza masuri de corectie daca este cazul;
    -Genereaza rapoarte ad-hoc, contribuie la analiza deciziilor;
    -Analizeaza variatiile bugetelor proiectelor;
    -Inregistreaza si urmareste datele in bazele de date aferente proiectelor in derulare;
    -Monitorizeaza si analizeaza costurile actuale fata de bugetul aprobat al proiectului si notifica managerii de proiect despre variatiile aparute;
    -Dezvolta rapoarte si elaboreaza prezentari pentru proiectele urmarite si pentru alte solicitari;

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    BUCURESTI, Job national

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (34)