Case Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APS Romania active.


Vezi toate job-urile Case Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Angajator: APS Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Iasi
  • Timisoara
  • Actualizat la: 15.02.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia.

    APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.

    APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.

    www.aps-ro.ro

    Cerinte

    Profilul cautat:

    - Cunostinte de legislatie privind insolventa si executarea silita
    - Cunoasterea normelor fiscale si experienta in analizarea datelor financiare ale unei companii
    - Buna cunoastere a pachetului Microsoft Office si PC
    - Abilitati de comunicare, acuratete si corectitudine in exprimare;
    - Abilitati de negociere;
    - Persoana organizata, orientata catre client si rezultate;
    - Capacitate de integrare in echipa si adaptare la lucrul in echipa

    Responsabilitati

    Responsabilitatile postului:

    - Consultarea bazei de date cu debitorii, colectarea informatiilor despre debitori şi garanti, verificarea informatiilor colectate, realizarea profilului debitorului, intocmirea fisei debitorului;
    - Negocierea planului / programului de recuperare a creanţei (contactarea debitorului, identificarea motivelor de neplata ale debitorului, analiza capacitatii si disponibilitatii debitorului de a rambursa datoriile, clarificarea eventualelor conflicte, propunerea unei scheme de stingere a creanţei, obtinerea promisiunii de plată din partea debitorului, informarea superiorilor şi a departamentelor responsabile asupra suspiciunilor de fraudă, autorizarea instrumentelor de plata a debitului);
    - Administrarea activitatii de teren (identificarea tuturor informatiilor relevante despre debitorul/activul care urmeaza sa fie vizitat, informarea conducerii asupra agendei intrevederilor, efectuarea de vizite pe teren)
    - Monitorizarea respectarii intelegerilor de plata agreate cu debitorii/garantii (verificarea respectarii termenelor de plata, constatarea cazurilor in care sunt necesare actiuni suplimentare de urmat, sortarea cazurilor constatate, actualizarea profilului debitorului);
    - Monitorizarea procedurilor legale aferente debitorilor din portofoliul alocat

    Alte informatii

    Beneficii oferite:

    - Posibilitatea de a consolida o cariera de succes intr-un mediu dinamic, alaturi de o echipa de tineri profesionisti
    - Pachet salarial corelat cu experienta si rezultate

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (56)