Customer Services Advisor, Call Center

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Iasi
  • Actualizat la: 30.04.2017
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    - Abilitati de comunicare verbala si scrisa;
    - Orientare catre client;
    - Orientare catre detalii si solutii;
    - Cunostinte de operare PC, MS Office si browsere de internet;
    - Abilitati de negociere si persuasiune;
    - Cunostinte de limba engleza;
    - Abilitatile de vanzare sau experienta in vanzari constituie un avantaj.


    Responsabilitati

    - Primeste sau initiaza apeluri catre clientii care sunt interesati de informatii referitoare la produsele si serviciile UniCredit;
    - Furnizeaza informatii cu privire la reteaua de sucursale si bancomate UCB;
    - Furnizeaza informatii cu privire la IBAN, soldul contului si informatii despre tranzactii, comisioane si taxe;
    - Furnizeaza informatii si suport general referitoare la produsele si serviciile detinute de un client (produse economisire, creditare, carduri, Online&Mobile Banking, pachete, servicii, etc);
    - Prezinta beneficiile si caracteristicile produselor/serviciilor care corespund nevoii clientului, implicandu-se in toate etapele procesului de vanzare;
    - Solicita feedback de la clientii cu care interactioneaza si propune sugestii de imbunatatire a fluxului de lucru;
    - Inregistreaza corespunzator interactiunile cu clientii in bazele de date;
    - Indeplineste targeturile stabilite si ia legatura cu clientii in ordinea indicata de Coordonator/ Team Leader;
    - Furnizeaza rapoarte de activitate catre Coordonatorul echipei;
    - Gestioneaza sau inregistreaza si redirectioneaza reclamatiile clientilor catre departamentele implicate;
    - Acorda suport in cazul cardurilor blocate/ furate sau pierdute