Financial Analyst
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Adecco Romania active.Vezi toate job-urile Financial Analyst active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | Adecco Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.03.2015 |
Remote work: | On-site |
An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.
În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.
În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.
At least 2 – 3 years’ experience as a Financial Analyst or similar position (finance, controlling)
Advanced English skills
University graduate
MS Office, Excel – advanced level
High ability to work with figures
Analytical person
Ability to work with deadlines
Attention to details
Responsible and reliable person
Team working skills
Fast-learner
To coordinate and monitor the allocation of expenditure and income on cost centers
To support the management in preparing financial reports
To draft monthly reports, profit and loss, quarterly reports and yearly reports
To develop medium team financial plan, budget and estimations
To consolidate/centralize and to ensure the accuracy and transparency of financial reports
To analyze costs, variations for departments and propose measures in order to comply with budget
To develop and implement internal control procedures
To control the quality of transaction recorded in accounting and compliance with the internal financial procedures
To ensure the legal specifications are applied
To draft monthly reports in order to track activities and costs
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Financial Analyst BUCURESTI, | |
Financial Analyst Aplica fara CV | |
Financial Analyst BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (162) |
Raporteaza eroarea la