Financial Analyst

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Financial Analyst active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.03.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    At least 2 – 3 years’ experience as a Financial Analyst or similar position (finance, controlling)
    Advanced English skills
    University graduate
    MS Office, Excel – advanced level
    High ability to work with figures
    Analytical person
    Ability to work with deadlines
    Attention to details
    Responsible and reliable person
    Team working skills
    Fast-learner

    Responsabilitati

    To coordinate and monitor the allocation of expenditure and income on cost centers
    To support the management in preparing financial reports
    To draft monthly reports, profit and loss, quarterly reports and yearly reports
    To develop medium team financial plan, budget and estimations
    To consolidate/centralize and to ensure the accuracy and transparency of financial reports
    To analyze costs, variations for departments and propose measures in order to comply with budget
    To develop and implement internal control procedures
    To control the quality of transaction recorded in accounting and compliance with the internal financial procedures
    To ensure the legal specifications are applied
    To draft monthly reports in order to track activities and costs

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (162)