Asistent Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Nexus Electronics active.Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Nexus Electronics |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.11.2014 |
Remote work: | On-site |
Nexus Electronics SRL este companie romaneasca, cu expertiza in dezvoltarea de sisteme informatice pentru reducerea costurilor operationale. Fondata in 2006, firma are in momentul de fata in portofoliu sistemul de Management si Monitorizare prin GPS a flotelor de vehicule - Nexus GPS Tracking, aplicatia Android pentru monitorizarea telefoanelor mobile - Nexus Locator si Zimplu CRM - aplicatia pentru managementul relatiilor cu clientii. Succesul nostru se datoreaza profesionalismului, seriozitatii si flexibilitatii cu care echipa Nexus trateaza orice solicitare din partea Clientilor.
Cerinte
Studii medii sau superioare
Cunostinte avansate de operare pc (pachetul microsoft office, outlook express)
Cunostinte de contabilitate primara
Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat
Rezistenta la stres
Capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali
Receptivitate
Capacitate de concentrare
Seriozitate
Usurinta in exprimarea ideilor
Asumarea responsabilitatilor
Bune abilitati de relationare
Amabilitate.
Reprezinta firma in relatia cu furnizorii si colaboratorii
Organizeaza deplasarile (rezervari bilete avion, asigurare cazare, confirmarea intalnirilor, cautarea si prezentarea de informatii despre zona respectiva)
Asigura asistenta departamentelor facilitand comunicarea coerenta si transferul informatiilor
Asigura comunicarea intre actualii si potentialii clienti ai firmei printr-un limbaj impecabil, cu rabdare si amabilitate
Duce la indeplinire cerintele comunicate de manager si indeplineste sarcinile zilnice impuse
Furnizeaza clientilor documentele solicitate, impreuna cu facturile aferente, conform contractelor incheiate
Primire si redistribuire apeluri telefonice, faxuri
Tine evidenta cheltuielilor si incasarilor zilnice
Gestionarea si directionarea e-mailurilor primite catre departamentele avizate
Preluarea corespondentei, inregistrarea si directionarea acesteia catre departamentele interesate
Gestioneaza corespondenta si documentele primite - indosarierea lor
Redacteaza adrese, informari sau alte documente
Aprovizionarea cu consumabilele necesare desfasurarii activitatii personalului tesa (birotica, papetarie, etc.)
Asigura activitatile de protocol si asigura necesarul de produse si consumabile pentru aceasta activitate
Asigura starea perfecta de functionare si curatenia biroului
Se ocupa de activitati administrative si de secretariat.
Beneficii:
Salariu motivant, negociabil in functie de experienta si de performante
Telefon de serviciu.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
ASISTENT MANAGER BUCURESTI, | |
Finance Manager Aplica fara CV | |
Finance and Accounting Manager Hybrid | |
Vezi job-uri similare (104) |
Raporteaza eroarea la