Ofiter Servicii Client
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile Ofiter Servicii Client active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.10.2014 |
Remote work: | On-site |
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
- Cel putin studii medii finalizate (cu diploma de bacalaureat);
- Experienta in vanzari sau in servicii clienti – constituie un avantaj;
- Cunostinte legate de procedurile de lucru ale sistemului bancar;
- Cunostinte de limba engleza – constituie un avantaj;
- Cunostinte de utilizare PC;
- Foarte bune abilitati de comunicare si relatii interpersonale;
- Orientare spre deservirea clientilor si spre rezultat;
- Abilitati de vanzare;
- Flexibilitate / adaptabilitate.
- Cunoaste si promoveaza toate produsele si serviciile standard ale bancii (de economisire, creditare si operatiuni cu sau fara numerar);
- Contribuie la atragerea noilor clienti si la mentinerea celor deja existenti; informeaza clientii cu privire la produsele si serviciile bancii;
- Realizeaza vanzari incrucisate conform obiectivelor alocate si a deciziilor conducatorilor unitatii;
- Deschide, gestioneaza si inchide toate tipurile de conturi pentru clienti, verifica documentatia aferenta deschiderii de cont primita de la acestia, asigurandu-se ca intregul continut al documentatiei primite este conform cu cerintele prevazute de reglementarile interne ale bancii;
- Responsabil pentru efectuarea corecta de vanzari si cumparari de valuta fara numerar, transferuri de RON fara numerar, transferuri in valuta, depuneri, retrageri si plati cu numerar pentru clienti (in RON si valuta);
- Preia rolul de casier sau casier tezaur, daca este cazul si este desemnat de managerul unitatii;
- Proceseaza in sistemele Bancii toate tipurile de operatiuni cu sau fara numerar, conform reglementarilor interne aplicabile, a Regulamentului de Organizare si Functionare si a celor legale trasate conform deciziei conducatorilor ierarhici superiori;
- Informeaza imediat superiorul ierahic cu privire la evenimetele de risc operational produse sau potentiale in momentul identificarii acestora;
- Este responsabil de indeplinirea bugetelor de vanzari privind produsele Retail si orice alte bugete stabilite de managementul Bancii;
- Este responsabil din punct de vedere legal pentru aplicarea prevederilor specifice fiecarei activitati in parte ce ii este alocata prin deciziile conducatorilor unitatii si ale Bancii inclusiv verificarile de sfarsit de zi, inregistrarea documentelor si arhivarea acestora;
- Lucreaza in echipa, pentru a transmite o imagine unitara a bancii.
Beneficii:
- dezvoltare profesionala intr-o organizatie bancara de renume
- formarea unei cariere
- pachet salarial atractiv
- bonusuri
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent Servicii Clienti- Front Office BUCURESTI, | |
Reprezentanti Servicii Clienti Business. Aplica fara CV | |
Junior Analist Servicii Client Hybrid | |
Vezi job-uri similare (239) |
Raporteaza eroarea la