Manager Reprezentanti Comerciali - limba germana
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Manager Reprezentanti Comerciali - limba germana active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.10.2014 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
Daca esti o persoana dinamica, exigenta, obiectiva, autonoma, cu spirit de initiativa si capacitate de organizare, te asteptam pentru a te alatura echipei comerciale Veo la sediul nostru din Iasi.
Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de :
1. Experienta de minim 2 ani in domeniul comercial (achizitii/vanzari);
2. Excelente abilitati de comunicare in limba germana si engleza (nivel C1) ; cunoasterea limbii franceze va fi un avantaj ;
3. Bune abilitati de negociere si mediere precum si capacitatea de a stabili si mentine in permanenta o relatie de afaceri de calitate cu furnizorii si partenerii de afaceri;
Ref (R32005001140);
In calitate de Manager Echipa Comerciala , principalele tale misiuni vor fi :
- Coordonarea, supervizarea si analiza activitatilor si rezultatelor echipei;
- Pregatirea si validarea planningurilor si a strategiilor de lucru pentru membrii echipei si asigurarea respectarii acestora;
- Stabilirea de obiective individuale cantitative si calitative pentru fiecare membru al echipei pe care o conduce, cu aprobarea clientului si managementului;
- Constituirea si prezentarea catre Seful de Produs din Franta a dosarului de achizitie care contine toate detaliile referitoare la : cantitati marfuri, conditii de vanzare, esantioane si poze in vederea luarii celei mai potrivite decizii privind achizitia de marfuri;
- Participarea la conferinte, prezentari de firme, targuri de specialitate in vederea prezentarii conceptului clientului francez si a detectarii de posibili parteneri printre furnizorii prezenti la fata locului;
- Stabilirea si mentinerea unui climat de lucru dinamic si competitiv in scopul optimizarii volumului de vanzari si a cifrei de afaceri;
Beneficii:
1. Formare la nivel internaţional;
2. Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere inr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
3. Pachet salarial atractiv;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Business Development Manager zona Iasi, Suceava, Neamt, Botosani Suceava, Piatra Neamt, Iasi, | |
Business Development Manager Bacau, Botosani, Iasi, | |
Business Development Manager zona Moldova Iasi, Piatra Neamt, Suceava, Job national | |
Vezi job-uri similare (7) |
Raporteaza eroarea la