HR Admin Specialist

Angajator: KreativeHR Services
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.05.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Kreativehr este o agenție de recrutare si selecție, cu capital autohton! Misiunea noastră este să formăm echipe de succes și să îmbunătățim mediul de afaceri din România, prin servicii de resurse umane de calitate. Cu pasiune, inovație și învățare continuă, servim clienții și candidații noștri pentru a promova starea de bine și dezvoltarea profesională. Identificam specialistul potrivit, pentru partenerii noștri de business, acoperind cele mai căutate industrii: Inginerie, Finanțe-Bănci, IT&C, Sales & Marketing, BPO/SSC.

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate în economie, resurse umane sau domeniu similar;
    • Experiență profesională de cel puțin 1 an în domeniul HR;
    • Cunoștințe bune de operare în MS Office, în special Excel;
    • Cunoștințe bune de limba engleză;
    • Atitudine proactivă, pozitivă și orientată către rezultate;
    • Abilități excelente de comunicare și interpersonale;
    • Abilități foarte bune de organizare;
    • Atenție la detalii și capacitate de a lucra cu precizie.

    Responsabilitati

    • Întocmirea și administrarea dosarelor de personal ale angajaților;
    • Asigurarea primirii tuturor documentelor din dosarul de personal, în conformitate cu procedurile
    stabilite la locul de muncă;
    • Gestionarea contractelor de muncă, actelor adiționale, documentelor privind încetarea contractului de
    muncă și altor documente specifice legislației muncii și securității sociale;
    • Asigurarea suportului pentru procesarea salariilor;
    • Păstrarea evidenței concediilor de odihnă și a concediilor medicale;
    • Menținerea relației cu furnizorii pentru programari la medicina muncii și alte sarcini administrative din
    domeniul resurselor umane.

    Alte informatii

    Beneficii:

    • Evoluție profesională în cadrul companiei, care este renumită în domeniul său de activitate.
    • Oportunități constante de dezvoltare personală și profesională, astfel încât evoluția ta profesională să fie
    maximizată.
    • Tichete de masă.
    • Asigurare medicală

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (50)