Ofițer Administrare Garanții

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Agricover active.


Vezi toate job-urile Ofițer Administrare Garanții active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Agricultura active pe Hipo.ro

Angajator: Agricover
Domeniu:
  • Agricultura
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ilfov
  • Actualizat la: 22.04.2024
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    Agricover reunește într-un portofoliu complex linii de business, soluții și tehnologii de ultimă generație care aduc plus valoare în afacerile fermierilor, în activitățile de zi cu zi din fermă și, implicit, transformă agricultura din România.

    Agricover este un grup de companii ultraperformant în agribusiness-ul european, un generator de soluții inovatoare care transformă afacerile și viața fermierilor pe termen lung, precum și un motor al schimbării, creator de progres și prosperitate la scară socială.

    Agricover este liderul pieței de agribusiness din România. Pe parcursul celor peste 20 de ani de existență, Agricover a dezvoltat un model de business inovator și performant.

    Prin abordarea sa vizionară a agribusiness-ului, Agricover determină evoluția întregului domeniu și generează prosperitate socială la nivelul comunitații fermierilor români. Agricover dezvoltă ecosisteme digitale moderne care impulsionează progresul agriculturii românești, prin adoptarea celor mai noi tehnologii digitale existente la nivel mondial.

    Pe plan social, Agricover se implică în pregătirea unei noi generații de fermieri tineri și profesioniști care vor asigura schimbul generațiilor în fermele din România.

    Cerinte

    • îți place să lucrezi în domeniul financiar având o atitudine suportivă și prietenoasă față de cifre, date
    și documente;
    • îți place să îți desfășori activitatea într-un mediu organizat și dinamic;
    • îți place să lucrezi în echipă;
    • ai claritate, concizie, organizare, responsabilitate și comunici deschis și eficient;
    • ai cunostinte bune a pachetului Microsoft Office;
    • ai studii superioare finalizate, de preferință în domeniul economic.

    Responsabilitati

    Asiguri gestionarea biletelor la ordin din punct de vedere al evidentei perioadei de valabilitate si
    procesului de inlocuire a celor expirate/utilizate;
    • Cooperezi cu departamentul comercial/Consilieri Clientela în vederea gestionarii/actualizarii
    rapoartelor de evaluare imobiliara;
    • Asiguri gestionarea politelor de asigurare (echipamente, culturi etc.) din punct de vedere al evidentei
    perioadei de valabilitate si procesului de prelungire/inlocuire;
    • Asiguri implementarea deciziilor de radiere a garantiilor mobiliare si gestionarea garanțiilor la
    Registrul National de Publicitate Mobiliara (radiere, avize modificatoare etc.);
    • Aplici procesele și procedurile de lucru aferente gestiunii contractelor de credit/de
    garantie.

    Beneficii

    • Bonus anual
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Asigurare medicala
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Certificari/Atestate
    • Abonament Bookster
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid