Asistent Administrativ
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.04.2024 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
Suntem in cautarea unui Asistent Administrativ pentru unul din clientii nostri, in Bucuresti. Rolul ofera oportunitatea de a te alatura unei echipe care lucreaza cu profesionalism, dedicare si pasiune, cu scopul de a asigura suportul managementului in activitatile cotidiene, prin gestionarea documentelor, planificarea calatoriilor si mentinerea legaturii cu furnizorii si partenerii companiei.
Cerinte:
• Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare
• Cunostinte operare PC: pachetul MS Office, Outlook
• Limba engleza - nivel conversational
• Aptitudini de comunicare si relationare
• Capacitate de organizare si planificare
• Experienta intr-un rol similar constituie un avantaj
• Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice
• Primirea si transmiterea corespondentei
• Efectuarea rezervarilor de calatorie si mentinerea evidentei asupra acestora
• Mentinerea legaturii cu furnizorii
• Intocmirea comenzilor de achizitie si receptia acestora
• Transmiterea documentelor necesare catre departamentele aferente
• Tehnoredactarea documentelor si gestionarea evidentei acestora
• Primirea vizitatorilor si realizarea activitatilor de protocol pentru intalnirile desfasurate la sediu
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
ASISTENT MANAGER BUCURESTI, | |
Angajăm Administrative Event Coordinator Aplica fara CV | |
Administrative Event Coordinator – Part time Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (48) |
Raporteaza eroarea la