Specialist Market Trend & Customer Behaviour (contract perioada determinata)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ENGIE active.


Vezi toate job-urile Specialist Market Trend & Customer Behaviour (contract perioada determinata) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: ENGIE
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.04.2024
    Remote work: Hybrid

    La ENGIE Romania, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem.

    În prezent, căutăm o persoană care să aibă bune cunoștinșe de analiză și cercetare de piață pentru a se alătura departamentului MARKET TREND & CUSTOMER BEHAVIOUR, în calitate de SPECIALIST MARKET TREND & CUSTOMER BEHAVIOUR.

    Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un ENGIE mai bun. Totul începe cu angajați remarcabili. Totul începe cu tine.

    Ce vei face:

    • Vei participa la elaborarea strategiei de cercetare de piață (definirea nevoilor, stabilirea priorităților și a planului de acțiune) în concordanță cu strategia de marketing.
    • Vei participa la monitorizarea bugetului alocat pentru studii de piață în cadrul companiei.
    • Vei colecta, analiza și interpreta datele și informațiile din și despre piață, atât la nivel de industrie, cât și la nivel de produs.
    • Vei participa la design-ul, implementarea, controlul și analiza proiectelor de cercetare efectuate intern sau prin agenții de studii de piață cum ar fi cele de satisfacție (NPS, CES, CSI etc.) și/ sau studii de marketing privind: comportamentele de utilizare și cumpărare, așteptările și atitudinile clienților și ale prospectilor, atractivitatea piețelor noi, teste de concept pentru produse/ servicii/ oferte noi, studii de acceptabilitate preț, studii de impact la lansarea/ încetarea unui produs/ oferte), studii în timpul acțiunilor de marketing (studii de satisfacție pentru fiecare linie de business și pentru fiecare segment de piață, imaginea de brand), studii după realizarea efortului de marketing (impactul campaniilor de comunicare comercială, promoțională, marketing direct, acțiuni de PR sau după participarea la târguri).
    • Vei propune și realiza eșantione, grupuri țintă, cerințe de studii (calitative și cantitative) și ve colabora cu Specialistul Customer Behaviour în analizele pentru studii premergătoare deciziilor de marketing, studii în timpul acțiunilor de marketing și studii după realizarea efortului de marketing.
    • Vei recomanda planuri de acțiune în urmă studiilor de piață și vei oferi propuneri de segmentare, strategii de penetrare pe piață sau de dezvoltare a pieței pentru fiecare segment de piață.
    • Vei comunica permanent cu fiecare segment de business pentru a identifica nevoile legate de studii, analize, cercetări de piață, identificarea unor oportunități de piață ori ca acțiune în sistemul de Market Intelligence, pentru fiecare segment de piață și linie de business.
    • Vei furniza analize customizate pentru diferite cerințe ad-hoc, folosind inclusiv bazele de date rezultate din cercetările de piață anterioare.
    • Vei asigura suport în implementarea și îmbunătățirea soluțiilor tehnice (Customer relationship management - CRM etc.) cu scopul de a capta permanent vocea clientului, de a alimenta și diversifica baza de date cu noi atribute și informații relevante despre clienți/ prospecți, pentru a identifica oportunități și pentru a susține acțiunile de prospectare, segmentare, ofertare țintită pe produse și servicii.
    • Vei colabora, după caz, cu echipele implicate în procesul de rezolvare a problemelor legate de calitatea datelor.
    Experiență, calificări, cunoștințe și abilități:
    • Studii superioare finalizate, cu diplomă de licență (de preferință în Marketing, Sociologie, Psihologie, Statistică, Cibernetică, Comunicare, Economie);
    • Minimum 2 în în realizarea de studii de piață sau marketing în toate fazele cercetării de piață (design, analiză și raportare) pentru o varietate de metodologii (online, CATI, focus group, etc.);
    • Cunoștințe despre piața națională de energie;
    • Cunoștințe de lucru în SPSS sau alte softuri statistice;
    • Cunoștințe de lucru în Microsoft Office;
    • Cunoaștințe de limba engleză – cel puți nivel mediu;
    • Capacitate de previziune, planificare, analiză și sinteză;
    • Foarte bune abilități de comunicare și prezentare;
    • Autonomie, inițiativa și implicare;
    • Creativitate.
    Beneficii
    • Asigurare medicală privată pentru tine și familie;
    • Acces la un program de dezvoltare personală și profesională;
    • Tichete de masă;
    • Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă.
    Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.

    În cazul în care optezi să ne transmiți datele tale cu scopul de a candida pentru poziția menționată în prezentul anunț, te rugăm să iei cunoștință despre prevederile Notei de informare disponibile pe siteul ENGIE, cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților.

    Despre ENGIE
    Grupul de companii ENGIE Romania activează în următoarele domenii de activitate: distribuţie şi furnizare de gaze naturale, producție din surse regenerabile și furnizare de energie electrică, precum și soluții verzi și servicii tehnice pentru instalaţii de gaze naturale şi centrale termice. ENGIE Romania şi filialele sale deservesc un portofoliu de 2 milioane de clienţi, operează o reţea de distribuţie de circa 22.600 km, deţin o capacitate de producție din surse verzi de 121 MW şi au 4.300 de angajaţi.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (154)