Consultant Relații Clienți limba Italiană | București

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Valoris Center active.


Vezi toate job-urile Consultant Relații Clienți limba Italiană | București active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.05.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii.

    Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei.

    Cerinte

    - Experiența în customer support reprezintă un avantaj.
    - Dorința de a câștiga experiență: Este în regulă dacă este primul tău loc de muncă; vei învăța alături de noi.
    - Cunoașterea limbii italiene la un nivel avansat, cuprinzând abilități scrise, orale și de citire, echivalente cu nivelul C1.
    - Cunoștințe de bază ale limbii engleze (nivel B1).
    - Simțul de integritate foarte dezvoltat și angajamentul față de satisfacția clienților.
    - Soluționarea dificultăților întâmpinate de clienți.
    - Atitudine plăcută, răbdătoare și prietenoasă.
    - Abilitatea de a comunica clar, corect gramatical și profesional, atât verbal, cât și în scris.
    - Abilități de comunicare: îți vei transforma talentul într-o carieră.
    - Nevoia de a face parte dintr-o echipă de top: suntem energici, entuziaști și prietenoși.
    - Atitudinea corectă: nu ți-e frică de provocări; le înfrunți cu încredere și ești hotărât/ă în a găsi soluții.
    - Disponibilitate de a lucra de la birou (București).

    Responsabilitati

    Ce vei face?
    - Vei menține o atitudine profesională orientată către client.
    - Vei prelua și rezolva situațiile în care apar neconformități.
    - Vei asista clientul în decizia de cumpărare prin furnizarea detaliilor solicitate despre produse și servicii.
    - Vei oferi soluții pentru diverse situații: plasarea comenzii, livrarea și retururile.
    - Activitatea va fi dezvoltată pe toate canalele de comunicare, inclusiv prin chat și apel, asigurând o experiență cuprinzătoare și satisfăcătoare pentru clienți.

    Alte informatii

    Ce îți oferim?
    - Program flexibil de 9h/zi (1h pauză de masă), luni-duminică, 5/7 zile, cu ture în intervalul 10:00 si 22:00.
    - Pachetul salarial este format din: salariu de bază, bonus de performanță și tichete de masă.
    - Sesiuni de formare și dezvoltare profesională plătite pentru startup.
    - Abonament medical.
    - Posibilitatea de a împrumuta cărți prin platforma Bookster.
    - Acces la 7card. Un job dinamic si divers într-un mediu plăcut și modern.
    - Oportunități de dezvoltare personală și profesională.
    - Concursuri motivaționale și activități de team-building.
    - Posibilități reale de promovare în cadrul companiei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4000 - 5000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (88)