Coordonator Transporturi
Angajator: | Randstad România |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.04.2024 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
REQUIREMENTS:
• Secondary level education;
• English language;
• Work experience of logistic processes;
• Negotiation skills and co-operation skills;
• Basic PC skills in Word and Excel;
• Driving license cat B;
RESPONSIBILITIES:
-> Route planning;
-> Planning and implementation of changes in routes;
-> Make internal delivery service audits;
-> Searching of the new delivery service companies;
-> Follow up of prices, quality;
-> Reclamations to the suppliers;
-> Checking of invoices;
WHAT WE OFFER:
• Advantageous salary package;
• Performance bonuses;
• Food vouchers of 30 RON/worked day;
• Public transport allowance of 140 RON/month;
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Coordonator Transporturi BUCURESTI, Branesti, Popesti Leordeni, | |
Agent Transporturi Aplica fara CV | |
Coordonator Transport - agribusiness Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (14) |
Raporteaza eroarea la