Specialist Circuite Turistice
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Dertour active.Vezi toate job-urile Specialist Circuite Turistice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro |
Dertour aduce in Romania promisiunea unei oferte variate de produse turistice, a sigurantei si, nu in ultimul rand, a calitatii germane.
Parte a grupului german REWE, Dertour a preluat in septembrie 2019 activitatile de turism ale Grupului Eurolines,
Grupul REWE functioneaza din 1927 si este astazi al patrulea angajator din Germania. Are o cifra de afaceri de 61 miliarde de euro, 360.000 angajati si 10.000 puncte de vanzare.
Grupul DER Touristik a fost fondat in 1917 si reprezinta divizia de turism a Grupului REWE. Are o cifra de afaceri de 6 miliarde de euro, 10.500 angajati si 2.800 agentii.
Este prezent in 16 tari din Europa, incluzand Romania, si are peste 10 milioane de clienti anual.
- Experienta de minim un an in departamentul de productie al produselor de tip circuit, in cadrul unei agentii touropertoare;
- Orientat catre identificarea solutiilor ideale pentru clientul B2B;
- Excelente abilitati de comunicare si de gestionare a relatiei cu clientii B2B si partenerii;
- Persoana proactiva si orientata spre rezultate;
- Abilitati de negociere si planificare;
- Limba engleza avansat (cunoasterea unei alte limbi de circulatie internationala reprezinta avantaj);
- Foarte bune cunostinte de operare PC.
- Asimilarea cunostintelor despre destinatia/destinatiile desemnata/e (initial prin desk-research si prin transfer de know-how de la consultant);
- Contactarea si contractarea partenerului/partenerilor din destinatia/destinatiile turistica/e alocata/e cat si a ghizilor locali/insotitorului de grup;
- Mentinerea relatiei cu DMC-ul local sau hotelieri si identificarea canalelor de abordare si promovare a acestora, pentru a genera noi oportunitati de vanzare;
- Identificarea celor mai bune oportunitati de vanzare si promovare a locatiilor, intocmirea unei strategii de vanzari si punerea acesteia in aplicare;
- Analiza de tip Benchmark, pentru pozitionarea corecta pe piata a produsului; Asimilarea cunostiintelor de operare sistem pentru introducerea informatiilor specifice locatiilor in platformele de prezentare/vanzare;
- Pastrarea legaturii cu departamentul de marketing pentru promovarea zonei si a locatiilor, precum si cu departamentul de vanzari, pentru identificarea celor mai bune solutii de vanzari, aplicabile locatiilor contractate;
- Selectarea produselor care sa faca parte din campaniile de promovare, in functie de specificul destinatiei, a solicitarilor din piata si individualizarea produsului in randul TO concurenti;
- Comunicarea cu clientul B2B, in privinta detaliilor necesare referitoare la destinatie, modalitati de plata, perioada de cazare, tipul camerei, excursii optionale;
- Desfasurarea actiunilor post vanzare precum: verificarea corectitudinii facturilor emise de furnizori si respectarea conditiile de plata agreate prin contract, solicitare plata catre departamentul de contabilitate pentru facturile emise de furnizori, intocmirea decontului dupa inchiderea grupului, etc;
- Constituirea ofertelor pentru actiuni speciale gen: Incentive, conferinte etc. (in tara de destinatie);
- Colaborarea permanenta cu Yield Manager pentru stabilirea produselor de promovat SPO sau Last Minute.
- Participarea la actiunile comune ale Companiei (targuri de turism, info-trip-uri, road-show, webinar, etc.).
Beneficii:
- Abonament medical la o clinica privata;
- Tichete de masa;
- Tarife preferentiale pentru vacantele proprii;
- Abonament Bookster, cea mai mare biblioteca corporate;
- Coffee/Tea Corner.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Invoice Specialist BUCURESTI, | |
Specialist Ticketing BUCURESTI, | |
Tourism Operations Specialist BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (7) |
Raporteaza eroarea la