Principalele Responsabilitati:
Identificarea de noi oportunitati de promovare a serviciilor companiei prin contactarea potențialilor clienți (prin telefon și / sau prin e-mail) din baza de date
Intelegerea nevoilor clientilor, cu scopul de a le propune spre vanzare produsele si serviciile care se potrivesc nevoilor exprimate;
Promovarea prin telefon a portofoliul de produse de asiguarre catre clientii contactati
Construirea, adaptarea si propunerea catre clienti a ofertei de servicii dedicate si potrivite necesitatilor
Preluarea comenzilor, emiterea politelor de asigurare cerute si urmarirea efectuarii platilor
Documentarea feedback-ului de la client si identificarea celor mai potrivite metode de comunicare si adaptare la nevoile acestora pe categorii de produse
Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii din portofoliu
Copensare& Beneficii:
Salariu fix atractiv
Bonus calitativ pe proiecte
Comision vanzari
Bonuri de masa
Asigurare privata de sanatate
Certificare profesionala in domeniul asigurarilor
Training tehnic & Programe de dezvoltare profesioanala
Participari la evenimentele interne/ externe
Program de lucru: Luni-Vineri, hibrid acasa/birou
Profil Personal:
Capacitate rapida de asimilare a informatiilor noi
Flexibilitate si deschidere experimentare proiecte pilot
Abilitati foarte bune de comunicare, relationare si negociere
Abilitati bune de organizare si gestiune a timpului
Persoana dinamica, cu initiative si spirit de echipa
Cerinte minime:
Experineta pe un rol similar in domeniul vanzarilor/asigurarilor (min 6 luni)
Studii Superioare Economice in derulare sau finalizate
Cunostinte operare PC (Word, Excel, Outlook)
Raporteaza eroarea la