Database Administrator

Angajator: EximBank
Domeniu:
  • Banci
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.03.2023
    Job remote: On-site
    Scurta descriere a companiei

    EximBank se implica in sustinerea economiei romanesti functionand ca o banca universala prin activitatea specifica unei banci comerciale - corporate si retail, cat si ca agent al statului – prin intermediul EximBank sunt distribuite in economie fondurile alocate de la bugetul de stat pentru sprijinirea mediului de afaceri romanesc.

    De la infiintare, EximBank si-a construit cu tenacitate succesul devenind una dintre cele mai valoroase companii romanesti. A deschis firmelor romanesti cai strategice catre tarile lumii, a incheiat parteneriate cu companii solide, facilitate de abilitatea EximBank de a inova, de a se adapta la cerintele clientilor si de a furniza solutii financiare complete.

    Valorile care ne ghideaza in tot ce facem vin din zeci de ani de experienta si sunt parte din organizatia noastra. Acestea ne ajuta sa fim, in fiecare zi, mai buni decat am fost ieri. Pentru clientii nostri si pentru noi.

    Cerinte

    • Minim 2 ani de experienta relevanta in administrarea bazelor de date/dezvoltare Microsoft SQL si/sau Oracle;
    • Cunostiinte privind politici de backup/restore si HA;
    • Cunostiinte privind Oracle Weblogic si Internet Information Services;
    • Utilizarea de instrumente de monitorizare a bazelor de date (CloudControl, SolarWinds sau similare);
    • Cunostiinte privind tunning-ul bazelor de date;
    • Notiuni privind Microsoft Windows si Solaris/Unix/Linux/AIX;
    • Cunostiintele privind shell scripting reprezinta un avantaj;
    • Gandire analitica;
    • Abilitate de lucru atat in echipa cat si independent;
    • Abilitati de comunicare.

    Responsabilitati

    • Mentenanta bazelor de date (Microsoft SQL, Oracle) ale companiei: backup, restore, patching;
    • Aplicarea dezvoltarilor pe sistemele de productie;
    • Crearea si parametrizarea bazelor de date conform solicitarilor dezvoltatorilor;
    • Monitorizarea starii sistemelor aflate in responsabilitate (incarcare, backup);
    • Documentarea modificarilor;
    • Crearea de proceduri de lucru;
    • Instruirea utilizatorilor;
    • Aplicarea de masuri preventive/corective pentru sistemele aflate in responsabilitate;
    • Asigurarea securitatii optime a sistemelor;
    • Adaugarea/modificare inactivarea utilizatorilor de baze de date;
    • Asigurarea legaturii dintre serverele de baze de date si interfete;
    • Dezvoltarea si testarea solutiilor de disaster recovery;
    • Colaborarea cu dezvoltatorii interni si externi pentru dezvolratea de noi aplicatii/mentenanta aplicatiilor existente.