Contributii salariale si cum difera salariile in functie de jobul tau
Customer Support with French
Angajator: | Randstad România |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 30.05.2023 |
Job remote: | On-site |
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
Cerinte:
-Nivel avansat de franceza si engleza (minim B2);
-Diploma de BAC;
-Experienta in call center 6 luni minim.
Daca este de interes pentru tine, nu ezita sa aplici.
Activitatea presupune suport telefonic in limba engleza (in primele 4 luni) si franceza.
Alte informatii
Se lucreaza in intervalul 09 AM - 12 AM.
Salariul este de 4400 lei NET + bonusuri (bonus de WFO in valoare de 300 lei/luna, dupa 4 luni de activitate se ofera un bonus de 1000 lei) + al 13 lea salariu oferit in 4 transe.
Raporteaza eroarea la