Contributii salariale si cum difera salariile in functie de jobul tau
Specialist Suport Sisteme si Retea
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Regina Maria active.Vezi toate job-urile Specialist Suport Sisteme si Retea active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Regina Maria |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.04.2023 |
Job remote: | On-site |
Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:
- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.
-pentru inceput, ai cunostinte foarte bune de administrare sisteme de operare Windows si utilizare a suitelor Office;
-ai o idee minimala despre retelistica (routere, VPN, dispozitive WiFi...) si telefonie fixa/mobila precum si de administrare servere WindowsLinux & Mac;
-stii cum „gandesc” echipamentele de printare / stocare de date;
-te caracterizeaza un excelent simt analitic, poti sa identifici si rezolvi situatiile ivite in timp cat mai scurt;
-cunosti, intelegi si respecti licentele software;
-ai proactivitate in detectarea si rezolvarea problemelor recurente;
-te descurci in comunicarea cu oamenii non-tehnici;
-esti un om de echipa, dai dovada de corectitudine si loialitate
-administrarea infrastructurii informatice in locatiile Regina Maria;
-instalarea si configurarea statiilor de lucru;
-rezolvarea problemelor punctuale de HW / SW / printare / conectica / telefonie ale utilizatorilor;
-gestiunea si inventarierea statiilor de lucru la nivel HW / SW / conectica;
-escaladarea problemelor catre sefii ierarhici / furnizori servicii;
-suport nivel I pe aplicatii interne de business;
-suport nivel I Active Directory;
-supravegherea mecanismelor de securitate si backup a datelor;
Raporteaza eroarea la