Finance Reporting Analyst

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Unilever active.


Vezi toate job-urile Finance Reporting Analyst active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Unilever
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.04.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    On any given day, two billion people use Unilever products to look good, feel good and get more out of life. With more than 400 brands focused on health and wellbeing, no company touches so many people's lives in so many different ways.

    Our portfolio ranges from nutritionally balanced foods to indulgent ice creams, affordable soaps, luxurious shampoos and everyday household care products. We produce world-leading brands including Lipton, Knorr, Dove, Axe, Hellmann's and Omo, alongside trusted local names such as Dero and Delikat.

    For us, sustainability is integral to how we do business. With 7 billion people on our planet, the earth's resources can be strained. This means sustainable growth is the only acceptable model of growth for our business. The Unilever Sustainable Living Plan sets out to decouple our growth from our environmental impact, while at the same time increasing our positive social impact. We believe that as a business we have a responsibility to our consumers and to the communities in which we have a presence. Around the world we invest in local economies and develop people's skills inside and outside of Unilever.

    Cerinte

    - 1-2 ani experiență într-un rol asemănător;
    - Nivel de Engleză avansat;
    - Nivel de Excel avansat;
    - Cunoștinte de SAP, Power BI sunt considerate un plus.

    Responsabilitati

    - Suport pentru procesul de închidere de lună și raportările periodice către Group (analiza datelor de vânzări, analiza costurilor lunare, etc);
    - Suport pentru Finance Manager în procesul de forecast lunar și alte analize ad-hoc;
    - Lucrează în strânsă legătură cu departamentul de vânzări pentru îmbunătățirea performanței la nivel de canal, analizează discounturile acordate, campaniile promoționale planificate și calcularea rentabilităților acestora;
    - Monitorizează, analizează și generează recomandări cu privire la investițiile realizate în zone de Marketing, Distribuție și alte cheltuieli indrecte aferente business-ului;
    - Suport în procesul de planificare anuală: furnizarea scenariilor împreună cu modelarea financiară aferentă (exemplu: calculul profitabilității pentru inovațiile viitoare/ noi produse ce se dorește a fi lansate, investiții în noi clienți, dezvoltare de noi produse, etc);
    - Coordonează din partea departamentului financiar reviziuirea întregii liste de prețuri a produselor comercializate către clienți;
    - Susține deciziile de business prin pregătirea scenariilor „ce-ar fi dacă”;
    - Ajută la îmbunătățirea proceselor și sistemelor din cadrul organizației.
    - Furnizarea de alte analize financiare la cererea partenerilor din organizație.