Unilever

Orase: BUCURESTI
Industrie: FMCG

Site https://www.unilever.ro/careers/
Facebook https://www.facebook.com/UnileverCareersSouthCentralEurope


În fiecare zi, 2,5 miliarde de persoane folosesc produsele Unilever pentru a arăta bine, pentru a se simți bine și pentru a se bucura cât mai mult de viață. Cu peste 400 de mărci cumpărate în 190 de țări, avem oportunitatea unică de a colabora cu consumatori pentru a asigura un stil de viață sustenabil pentru toată lumea.

Șapte din zece gospodării din lumea întreagă dețin cel puțin un produs Unilever, iar gama noastră de mărci pentru produse de uz casnic, lider pe piața mondială, include Lipton, Knorr, Dove, Axe, Hellmann’s, Omo. Mărcile locale de încredere, concepute pentru a îndeplini nevoile specifice ale consumatorilor pe piața locală, cum ar fi, în România, Dero, Delikat, Napoca.Dorim să ne asigurăm că, indiferent de brand sau de locul de unde a fost achiziționat, produsul nostru contribuie la îndeplinirea obiectivului nostru de afaceri - asigurarea unui stil de viață sustenabil pentru toată lumea.

Unilever, este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața bunurilor de larg consum din România și este prezent pe piata românească din anul 1995. Principalele două companii care operează în România sunt Unilever South Central Europe - care coordonează operațiunile în regiunea Europei Centrale și de Sud - și Unilever România – compania care gestionează capacitățile de producție locale. Unilever South Central Europe coordonează din București operațiunile din 8 țări din zonă: România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia, Kosovo și Moldova. 

Producția locală a Unilever este concentrată pe platforma industrială de la Ploiești, inaugurată în decembrie 2006, în urma unei investiții de 4 milioane de euro. Platforma industrială din Ploiești cuprinde două fabrici: cea în care sunt produși detergenți și fabrica de alimente (supe, condimente, muștar, margarină), atât pentru piața din România, cât și pentru export.

Unilever în cifre:

  • 52.7 miliarde EUR cifra de afaceri în 2016 
  • 57% din business este generat de piețele în curs de dezvoltare 
  • 13 branduri au vânzări de peste 1 miliard de EUR pe an
  • 168,000 oameni lucreaza pentru Unilever
  • 45% dintre manageri sunt femei 
  • Până în 2016, peste 600 de fabrici Unilever generau zero deșeuri nepericuloase la groapa de gunoi


 

About UFLL 2020-2021

UFLL 2020 is a global business case competition that challenges the youth to continuously define and explore creative solutions that inspire goodness in every facet of daily activities to ensure the betterment of the business, the society, and themselves.

You will have the chance to spark delights and develop as a person by collaborating with inspiring Unilever decision makers and team up with brilliant youths across Indonesia and over 30 countries at the global round. 

The local round in Romania will select top 3 individuals to represent the country in the Global Round of Future Leaders’ League.
 

About the competition "Heroes of Tomorrow" - Timeline/Structure:

1st step

  • Apply HERE between 10th of February – 15th of February 2021

2nd step

  • Send the video solutions (no longer than 5 minutes) for the business case to teodora.manole@unilever.com between 10th of February and 15th of February
  • Announcing the finalist teams: 15th of February
  • On 15th of February company will send the second case, to the winning team/teams

3rd step

  • Meet the jury & present your solutions on 26th of February
  • Announcing the regional winner, to represent us at the CEE level: 27th of February

 

What’s in it for me?

Just a few of the things that are in it for you:

✓ First insights into Unilever

✓ Real business experience

✓ Receive world-class training

✓ Widen your perspective through international exposure

Prizes:

✓ Each member of the winning team will receive an internship programme
 

You can be the hero we need. Join today and shape a better tomorrow!

 For more details please read the terms and conditions or send a mail at teodora.manole@unilever.com
Unilever – lider recunoscut în domeniul sustenabilității

Ne dorim ca afacerea Unilever în lume să se dezvolte, dar recunoaștem că o dezvoltare în detrimentul consumatorilor sau al mediului este inacceptabilă și nesustenabilă din punct de vedere comercial. Creșterea sustenabilă este singura modalitate acceptabilă pentru afacerea noastră. 

În 2010 am lansat Planul Unilever pentru un stil de viață sustenabil, care reprezintă modelul nostru pentru o activitate sustenabilă. Astfel, am decis ca dezvoltarea de business să fie disociată de impactul pe care îl avem asupra mediului, simultan cu creșterea impactului social pozitiv al brandurilor noastre. Astfel, vom accelera dezvoltarea profitabilă a brandurilor, reducând costurile și stimulând inovația. 

Pentru 15 din ultimii 16 ani, Unilever a condus grupul din domeniul alimentar, al băuturilor și al produselor din tutun care figurează în indicele de sustenabilitate Dow Jones (Dow Jones Sustainability Index - DJSI). În 2015, compania noastră a fost numită lider al grupului din domeniul industrial cu un punctaj de 92 din 100 și a primit o distincție Gold Class pentru performanțele noastre privind sustenabilitatea din partea RobecoSAM în Anuarul privind sustenabilitatea din 2016.

În 2015, Unilever și-a păstrat poziția de vârf în cel mai recent sondaj privind liderii în domeniul sustenabilității din partea GlobeScan/SustainAbility pentru al șaselea an consecutiv.

Unilever a fost una dintre cele 113 companii la nivel global care au primit un calificativ „A” pentru performanțe în domeniul climei în „The A List: The CDP Climate Performance Leadership Index Report 2015”, raport realizat de către ONG-ul internațional CDP (denumit formal Carbon Disclosure Project).


Obiectivul nostru este să determinăm adoptarea pe scară largă a unui stil de viață sustenabil

Concepem noi practici de afaceri care ne dezvoltă compania și comunitățile, satisfăcând cerința tot mai crescută a oamenilor pentru produse mai sustenabile, pentru un viitor mai bun pentru planeta noastră.  
Contribuim la crearea unei lumi în care toți trăiesc bine și în limitele resurselor naturale ale planetei, prin:
  • Mărci care oferă o nutriție echilibrată, o igienă bună și încrederea care vine din purtarea hainelor curate, a părului curat și a pielii sănătoase.
  • Produse care sunt achiziționate în mod sustenabil și utilizate într-un mod care protejează resursele naturale ale planetei.
  • Respect pentru drepturile oamenilor și ale comunităților în care lucrăm în întreaga lume.


Planul Unilever pentru un Stil de Viață Sustenabil (USLP) este esențial pentru modelul nostru de afacere. Am stabilit obiective pe termen lung, inclusiv modul în care procurăm materii prime și modul în care consumatorii utilizează produsele noastre. Ambițiile noastre conduc la găsirea unor noi modalități de parteneriat cu alte entități din mediul de afaceri, din autoritățile guvernamentale și din societate.

Planul nostru USLP are trei obiective principale:
  • Îmbunătățirea sănătății și a bunăstării: Până în 2020 vom ajuta mai mult de un miliard de persoane să ia măsuri pentru a-și îmbunătăți sănătatea și bunăstarea.
  • Reducerea impactului asupra mediului: Până în 2020 obiectivul nostru este să înjumătățim amprenta asupra mediului în urma fabricării și a utilizării produselor noastre pe măsură ce ne dezvoltăm afacerile.
  • Îmbunătățirea mijloacelor de trai: Până în 2020 vom îmbunătăți mijloacele de trai pentru milioane de persoane pe măsură ce ne dezvoltăm afacerile.
Știm că produsele noastre trebuie să fie sustenabile în fiecare etapă a ciclului lor de viață, nu doar în fabricile noastre. Aceasta înseamnă colaborarea cu ceilalți, inclusiv cu furnizorii și clienții noștri, cu guverne, ONG-uri și alte entități, pentru a realiza modificările majore necesare depășirii celor mai mari provocări cu care se confruntă lumea noastră.

Brandurile noastre sustenabile s-au dezvoltat rapid în ultimii ani. Acestea au asigurat aproape jumătate din creșterea companiei și s-au dezvoltat semnificativ mai rapid, cu 30%, decât celelalte branduri ale companiei.

 

Un loc de munca la Unilever inseamna o cariera asa cum iti doresti, cu oportunitati de dezvoltare, beneficii si un mediu de lucru in care este apreciata diversitatea. Astfel, daca iti doresti un internship, un loc de munca dedicat tinerilor absolventi sau vrei sa te dezvolti in cariera, la Unilever poti sa decizi cum vrei sa evoluezi, alaturi de branduri si oameni care contribuie la cresterea sustenabila a business-ului.

Pentru a vedea lista completa de oportunitati, intra pe platforma noastra de cariere sau cauta-ne pe Hipo.ro si aplica la ce ti se potriveste!
 

Aplica spontan! * Companie favorita
Daca niciunul din joburile disponibile in acest moment pe Hipo.ro
ale aceste firme nu vi se potrivesc insa ati dori sa obtineti o
pozitie aici, puteti trimite CV-ul dvs. aplicand spontan!
Urmareste aceasta companie ca sa vezi ultimele joburi postate.

Locuri de munca Unilever

Companie Oras(e) Data
Agent Vanzari Ice Cream

full-time1 - 5 ani experienta

Unilever Timisoara
23.04.2021
Agent Vanzari Ice Cream

full-time1 - 5 ani experienta

Unilever Ploiesti
23.04.2021
Agent Comercial, Iasi

full-time1 - 5 ani experienta

Unilever Iasi
Suceava
23.04.2021
Junior Finance Reporting Analyst

full-time0 - 1 an experienta

Unilever BUCURESTI
23.04.2021
Data Specialist

full-time1 - 5 ani experienta

Unilever BUCURESTI
23.04.2021
Customer Service Specialist

full-time1 - 5 ani experienta

Unilever BUCURESTI
19.04.2021
TTS and Data specialist

full-time1 - 5 ani experienta

Unilever BUCURESTI
19.04.2021

Joburi Unilever

Companie Oras(e) Data