Agent servicii client, Digitalizare

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Relatii Publice
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.03.2023
    Job remote: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Ne cautam un coleg sau o colega care sa asigure suportul in cadrul interactiunilor rezultate prin intermediul mediilor online de comunicare (site-uri dedicate, forum, social media, sales chat) sau telefonic (apel inbound, outbound) cu un grad ridicat de profesionalism si asigurand un grad de satisfactie ridicat din partea clientilor prin promovarea, vanzarea si rezolvarea cerintelor acestora legate de serviciile/produsele fixe si mobile.

    Responsabilitati

    • Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile companiei conform obiectivelor comunicate de superioriorul direct;
    • Urmareste stadiul cererilor inregistrate;
    • Raspunde in timp util solicitarilor venite din partea clientilor prin intermediul mediilor online;
    • Asigura suport clientilor care acceseaza site-urile companiei in vederea finalizarii proceselor de achizitionare produse/servicii;
    • Verifica tranzactiile efectuate prin intermediul site-urilor;
    • Colaboreaza cu diferite structuri in vederea solutionarii sesizarilor/solicitarilor;
    • Ia masuri pentru a-si imbunatati nivelul de performanta profesionala in conformitate cu feedback-ul si cerintelesuperiorului direct;
    • Respecta intocmai procedurile si intructiunile de lucru;
    • Participa la programele de pregatire profesionala in vederea atingerii unui nivel optim de performanta;
    • Transmite superiorului direct orice sugestie, remarca, opinie, ce ar putea fi in avantajul clientului, in vederea continuarii contractului;


    Alte informatii

     Ce trebuie să știi
    • Studii medii
    • Minim 6 luni de experienta in domeniul relatiilor cu clientii;
    • Experienta anterioara in domeniul telecomunicatiilor reprezinta un avantaj.
    • Orientare catre client, orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa, abilitate de a lucra sub presiune, flexibilitate, rezolvarea problemelor in timp optim;
    • Persoana activa, foarte organizata si structurata, capabila sa coordoneze si sa gestioneze mai multe lucrari in acelasi timp;
    • Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare;
    • Abilitati bune de comunicare verbala si in scris;
    • Capacitatea de a mentine un climat de munca prietenos si respectuos cu colegii.


    ! Cele 3 roluri cautate sunt pe perioada determinata de 1 an, anagajrea fiind realizata prin leasing de personal.