Supply Chain Assistant Nespresso, temporary

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Nestle Romania active.


Vezi toate job-urile Supply Chain Assistant Nespresso, temporary active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management Trainee active pe Hipo.ro

Angajator: Nestle Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Import-Export
  • Management Trainee
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.04.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La Nestlé vei descoperi o lume bazata pe respect – pentru sine, pentru colegi, pentru diversitate si pentru viitor. Respectul ghideaza toate deciziile noastre si contureaza experienta pe care o oferim fiecarui angajat, indiferent de nivelul orgazitional la care se afla. 

    Cerinte

    Absolvent de studii superioare
    Excelente abilitati de comunicare in limba engleza si limba romana
    Excelente abilitati de lucru cu MS Office - Excel
    Capacitate de finalizare corecta a sarcinilor
    Capacitate de a lucra cu termene limita
    Organizare si disciplina
    Abilitatea de a lucra eficient in echipa

    Responsabilitati

    Position Summary
    Acorda suport departamentelor din Supply Chain in fluxurile operationale.



    A day in the life of...
    • Administrarea formularelor de iesiri diverse, introducerea lor in sistem, verificarea datelor introduse in sistem prin extragerea de rapoarte si corectarea lor daca e cazul
    • Verificarea documentelor de receptie si livrare marfa conform instructiunilor primite
    • Introducerea in sistem a receptiei de marfa dupa confirmarea depozitului 3PL
    • Introducerea in sistem a receptiei de produse cu destinatii diverse, conform instructiunilor primite
    • Verificarea si introducerea in sistem a retururilor pe baza datelor receptionate de la depozitul 3PL
    • Furnizarea de instructiuni depozitului 3PL privind detaliile livrarilor si organizarea livrarilor prin curier sau transport camion, in cazuri speciale
    • Verificarea saptamanala si raportarea inventarului de produse alimentare în ceea ce privește data expirării în depozit
    • Cooperarea cu echipele de CRC, sales, BTQ, Trade si ASS pentru urmarirea livrarilor (track & trace)
    • Rezolvarea problemelor din aria de supply chain: ordere blocate in depozit si/sau ordere intarziate, blocate, pierdute la curieri prin contactarea partenerilor in acest sens
    • Verificarea saptamana a coletelor nelivrate si trimitea de mail-uri pentru urgentare sau completare date livrare
    • Intocmirea dosarelor cu reclamatii catre curieri
    • Asigurarea de suport pentru calculul indicatorilor de performanta lunari: reclamatii de la clienti, pregatirea fisierelor de E2E si verificarea de AWB-uri
    • Participarea la inventarele din depozitul 3PL: de 3 ori pe an pentru tot portofoliul si lunare pentru ambalaje; verificarea si alinierea fiselor de produs (Nessoft vs depozit)
    • Participarea activa la proiecte de supply chain, prin furnizarea de date extrase din rapoarte

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Nestle Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Nestle Romania >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (71)