Manager Intretinere Cladiri_Timis, Arad, Bihor, Salaj
Angajator: | BCR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 20.03.2023 |
Job remote: | On-site |
Despre echipa noastra:
Suntem peste 5000 de oameni la BCR. Si, pe cat de multi, pe atat de diferiti. Ne place sa credem, insa, ca diversitatea noastra de idei, atitudini, pasiuni, trairi sau origini ne infrumuseteaza cultura si adauga valoare muncii noastre. In momentul de fata, cautam un coleg nou care sa se ocupe de coordonarea activitatii privind prestarea serviciilor de intretinere, curatenie si consumul de utilitati al cladirilor din portofoliul alocat - Timis, Arad, Bihor, Salaj.
Cum vei contribui:
- Asiguri buna functionare a cladirilor din portofoliu aflate in zona alocata;
- Evaluezi permanent starea/ functionarea cladirilor si propui planuri de intretinere si imbunatatire a cladirilor;
- Gestionezi operatiunile de intretinere cladiri si consumurile de utilitati aferente spatiilor, inclusiv baza de date electronica aferenta fiecarui spatiu;
- Monitorizezi obtinerea tuturor autorizatiilor legate de cladiri din aria de acoperire pentru ca operatiunile sa se desfasoare in mod adecvat (RSVTI, urmarire in timp a constructiilor, etc);
- Contribui la gestionarea in mod proactiv a furnizorilor conform procedurilor interne legate de functia de intretinere cladiri, curatenie, colectare selectiva deseuri, spatii verzi, dar nu limitat numai la aceste;
- Monitorizezi, colectezi si centralizezi informatii pentru elaborarea rapoartelor pentru cladirile administrate;
- Propui si controlezi masuri pentru respectarea clauzelor contractuale, precum si a celor stipulate in documente, aprobari si autorizatii;
- Oferi suport pentru coordonarea activitatilor aferente proiectelor initiate;
- Participi, la cerere, la schitarea si revizuirea specificatiilor pentru selectia furnizorilor de servicii de reparatii ale cladirilor si la monitorizarea centralizata a contractelor de reparatii cladiri;
- Mentii legatura cu clientii chiriasi/ potentiali cumparatori, in scopul facilitarii tuturor cerintelor si necesitatilor de valoriciare a spatiilor.
- Studii tehnice (de preferat), Cursuri de Managementul Proiectelor;
- Vechime minima in specialitate: 3 ani;
- Limbi straine: Engleza – avansat;
- Cunostinte IT: MS Word, MS Excel, MS Project, PowerPoint;
- Cunoasterea regulilor locale si a procedurilor autoritatilor de control al cladirilor;
- Cunoasterea furnizorilor/ contractorilor locali si a regulamentelor de bune practici ale acestora;
- Cunostinte si expertiza cuprinzatoare referitoare la sistemele cladirilor;
- Bune cunostinte de lucru privind sanatatea si securitatea muncii in cadrul mediului construit;
- Cunostinte extinse ale altor discipline conexe, de exemplu: gestionarea spatiului, intretinerea cladirilor, regulamentele de bune practici referitoare la cladiri.
- Oportunitatea de a te dezvolta intr-una dintre cele mai importante institutii bancare din Europa Centrala si de Est;
- Asigurare medicala privata;
- Pana la 27 zile de concediu de odihna in functie de anii de experienta profesionala;
- Program de lucru hybrid;
- Zile libere platite pentru evenimente neasteptate;
- Zi libera de ziua ta de nastere;
- Facilitati bancare si extra beneficii pentru pensia privata;
- Plan de beneficii flexibile prin platforma Benefit online.
Raporteaza eroarea la